Gå til innhold

Alle servere nede i 3-4 uker og tap av chars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller ikke så mye atm pga at jeg bor på ett rehabsenter (går ikke på dop.. ble kjørt på i kvitfjell), men hadde kanskje rerolla hvis jeg eventuelt begynte igjen. Må helt ærlig si at jeg ikke er helt sikker på om jeg hadde giddi hele veien til 70 igjen, men ahdde ært litt gøy hvis alle måtte rerolle for da hadd edet faktisk vært mulig å gjøre instances som DM o.l med en gruppe med lav lvl folk.

Lenke til kommentar
Bare det skjer ETTER TG, så... Har ikke betalt 700 spenn for å spille offlinespill... *grøss*

8225677[/snapback]

 

Dra på TG for å spille wow er trist imo.. :cry: hvorfor dra et sted med 5000 andre for å gjøre det du kan gjøre like bra hjemme? Bare med mer stabilt nett

8226284[/snapback]

Du sier det er gøyere å sitte hjemme aleine å spille, en sammen med 5000 andre?

Lenke til kommentar

Vel, det er jo et rent hypotetisk spørsmål, men noe lignende har jo faktisk skjedd. Var et server-rom eller noe som tok kvelden da luftkjølingen ikke virket som den skulle... Men de har jo alltids backups da, så serveren var bare nede en dag eller to. :)

Lenke til kommentar
Bare det skjer ETTER TG, så... Har ikke betalt 700 spenn for å spille offlinespill... *grøss*

8225677[/snapback]

 

Dra på TG for å spille wow er trist imo.. :cry: hvorfor dra et sted med 5000 andre for å gjøre det du kan gjøre like bra hjemme? Bare med mer stabilt nett

8226284[/snapback]

Du sier det er gøyere å sitte hjemme aleine å spille, en sammen med 5000 andre?

8227155[/snapback]

 

Ærlig talt les inlegget mitt i stedet for å vrenge på det..

 

Nevnte aldri at det er mer moro å sitte hjemme en å dra på TG, skrev at om du drar på TG utelukkende for å spille wow så er det bedre å være hjemme..

Forrige gang jeg var på TG spilte jeg kanskje 2 timer til sammen, regner ikke med at det er anderledes denne gangen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...