Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har rundt 6,65789474 i snitt. Men regner med at eksamenskarakterene kommer til å trekke meg ned. :(

 

Er vel ikke akkurat et snitt å sette sur smiley etter da! Jeg har dårligere snitt enn deg, tror jeg, og enda er jeg superfornøyd! Men det er så klart surt med eksamener som ødelegger for snittet...

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar
hadde 5,9 ut tiende men hatt en del familie tull og diverse så nå blir snittet for tre år på vidergående ca 5,5 . Egentlgi ganske misfornøyd, men omstendighetene tatt i betraKTNING ER det ok.

 

Jeg synes, (sammen med veeeldig mange andre ) at det ikke er noe snitt til å være misfornøyd av! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Har ikke fått eksamenskarakterene ennå, men fikk alle standpunktkarakterer i dag. Fikk 5,23 men føler meg egentlig bare misfornøyd.

 

Mest på grunn av at jeg føler at det er så jævlig forskjellsbehandling på skolen vår.

Skal ihvertfall jobbe som F-A-E-N når jeg begynner på vidregående til høsten.

Lenke til kommentar

Gikk fra 4.8 til 3.9 da jeg begynte på Studiespesialisering. Alt for slapt, men nå regner jeg med at jeg har rundt 4.4 - 4.5 alt etter hva jeg fikk på eksamen.

 

Venter for øvrig på at Skole Arena skal oppdatere seg slik at jeg kan se karakterene mine, som skulle bli offentligjort for min skole kl 15.00. Går meget tregt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...