Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Til jul i 10. hadde jeg tre sterke femmere og resten seksere. Gir vel et snitt på 5,8 elns. Håper å gå opp i nynorsk og musikk. Femmeren i K&H lar jeg være, sitte inne å strikke i hvert friminutt for den siste sekseren er for mye pes :tease:

 

Aldri undervurder strikking..

 

 

Jeg fikk 4 i snitt (9 klasse) Er passe fornøyd. Men jeg merker at det er litt forskjell på lærerne. Noen fag får man femmer i enkelt som bare det. Men den forige krl prøven vår, satt jeg med en liten fasit vedsiden av meg. Men fikk 3:S Svarte på alle spørsmålene osv, skjønner ikke det helt. Fikk 20/41 poeng

 

Hahaha, kan ikke kalle det fasit da! Hvor fikk du tak i den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ga en gang alle svarene til en venn over telefon, mens han hadde en prøve i samfunnsfag. Han fikk bare 3/4. I fag som KRL og samfunnsfag, må man ikke bare ha riktig svar, som regel må man greie ut i det uendelig for at enkelte lærere skal bli fornøyd.

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar

Jeg svarte på alle spørsmåla osv:P Var en fasit med svar på sånne reine fakta spørsmål. Men så kunne vi svare på noen spørsmål som sto på fasiten selv. Fleste i klassen fikk 2-3 da:P Untatt vennen min som fikk 5+. Som jeg har en sterk mistanke om at har ligget med lærern

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Medlem-148998
Jeg svarte på alle spørsmåla osv:P Var en fasit med svar på sånne reine fakta spørsmål. Men så kunne vi svare på noen spørsmål som sto på fasiten selv. Fleste i klassen fikk 2-3 da:P Untatt vennen min som fikk 5+. Som jeg har en sterk mistanke om at har ligget med lærern

 

For å få 5 og 6 på Krl og samfunnsfag så må du jo ha reflekterte meninger, argumenter for og mot, egne tanker, bakgrunn, og sånne ting ;) Holder ikke bare å skrive at sånn er det..ihvertfall ikke i klassen min.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt pleier å ligge på rundt 3.7 men jeg kom opp i matte på examen (som jeg suger i) så det kan være at jeg faller ned litt, ligger å vipper på musikk også..

 

regnet ut nå, vis Alt går til helvete får jeg 3.5 vi i 10ende har 14 karakterer right?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

5.2 elns, kunne nok klart bedre, men med hånda på hjertet må jeg si at jeg nesten aldri leser til prøver, og gjør ikke masse lekser heller, bare de få innleveringene. Synes jeg blir rippa for 6'rn i gym, den jeg ville ha mest av alt.

Lenke til kommentar
Har rundt 4 i snitt, drit fornøyd med et ass. :D

 

(alle med over 5 i snitt - skaff dere noe annet å gjøre, og ikke rævslikk) /fail

 

Fy faen til taper du er, at det går ann. Har rævslikk noe i det hele tatt å si? Håper den lille og trangsynte hjernen din forstår at rævslikk ikke funker. Du er fail, OsloGutt_92.

Lenke til kommentar

hadde 4 i snitt første halvdel av 10. grunnet sløving

 

 

nå har jeg et veddemål med en venn: vist en av oss (eller begge) får under 4.5 i snitt så skal vedkomende farge håret rosa! :p

 

er muli at jeg må opdatere profilildene mine :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Har rundt 4 i snitt, drit fornøyd med et ass. :D

 

(alle med over 5 i snitt - skaff dere noe annet å gjøre, og ikke rævslikk) /fail

 

Fy faen til taper du er, at det går ann. Har rævslikk noe i det hele tatt å si? Håper den lille og trangsynte hjernen din forstår at rævslikk ikke funker. Du er fail, OsloGutt_92.

 

asskissing har faktisk mye å si hos noen lærere...

lærerene våre har funnet seg elver som de liker og ikke liker.. "geekene" slipper unna med det meste og blir "alltid" runnet opp på karakterer, mens det er motsatt for de som kansje ikke gjør det så godt på skolen. en 4- lir nesten alltid en 3+..

 

håper bare at dette ikke skjer når vi får vitnemålet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...