Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket snitt har du på skolen, og hvor fornøyd er du med det?

Har selv 4.8, og er egentlig ganske fornøyd.

 

Hadde ca 4 da jeg gikk på videregående for leeenge siden. Strøk i 2 fag fordi jeg bare holdt på med andre ting enn skole på den tiden og fikk ikke vitnemål. Tok det opp igjen 10 år senere og begynte på høyskole. Fikk gode karakterer (2,1 i snitt som tilsvarer en sterk B i dag). Alt betalt av arbeidsgiver. Fikk en meget bra jobb også. Så for dere som er i tilsvarende situasjon i dag så er alt mulig. Anbefaler dog de som har lett for det og ikke surfe på det hele videregående, det skal så utrolig lite til for å gjøre det myyye bedre. Det var utrolig kjedelig å sitte i slutten av 20 årene og ta opp 2 videregående fag.

Lenke til kommentar

8. klasse (1. termin): 4,9

8. klasse (2. termin): Et sted mellom 4,9 og 5 (litt høyere enn 1. termin)

9. klasse (1. termin): 4,8 (dårligste hittil)

9. klasse (2. termin): 5,07

10. klasse (1. termin): 5,23

10. klasse (2. termin): Helst noe over 5, blir overrasket hvis ikke, men med tanke på vgs-inntaket overlever jeg det meste over 4,5.

Lenke til kommentar

Tror jeg hadde 4.1 samla for hele vgs uten tillegg. Det jeg angrer mest på er ikke at karakterene kunne vært høyere (noe jeg aldri har hatt bruk for), men at jeg ikke allerede da vente meg til gode arbeidsvaner. Noe som er UTROLIG mye viktigere enn selve karakterene (så lenge man kommer inn på det man har lyst til).

Lenke til kommentar
Til jul i 10. hadde jeg tre sterke femmere og resten seksere. Gir vel et snitt på 5,8 elns. Håper å gå opp i nynorsk og musikk. Femmeren i K&H lar jeg være, sitte inne å strikke i hvert friminutt for den siste sekseren er for mye pes :tease:

 

Aldri undervurder strikking..

 

 

Jeg fikk 4 i snitt (9 klasse) Er passe fornøyd. Men jeg merker at det er litt forskjell på lærerne. Noen fag får man femmer i enkelt som bare det. Men den forige krl prøven vår, satt jeg med en liten fasit vedsiden av meg. Men fikk 3:S Svarte på alle spørsmålene osv, skjønner ikke det helt. Fikk 20/41 poeng

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...