Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Jaja, er selvfølgelig klar over det. Er sånn i vår klasse, og jeg hater det.

Jeg for min del gidder ikke asslicke, er så stygt, holder på mine meninger. Men det har jo ikke alt å si vel?

Spørs jo fra person til person og selvfølgelig, men på vår skole så hjelper ikke asslicking så jevlig mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At folk får 5 i snitt det skjønner jeg bare ikke, dere må bruke tida på skolen jævlig effektivt iallefall :p

Hehe, egentlig ikke. Jobber så lite som mulig på skolen, blir mest facebook i de fagene jeg får ha pc (noe som er alle fagene utenom matte, kjemi og fysikk). Lekser er heller ikke noe stress, gjør dem bare hvis jeg vet at læreren skal høre oss ellernoe. Pugger bare skikkelig hardt når det gjelder, som dagen rett før prøven. Da får man masse fritid resten av uka som kan brukes på jobb og trening :) Men kan ikke nekte for at det har vært hardt. Å sitte oppe til klokka 3 på natta, dagen før man skal levere særemnet anbefales ikke.

Lenke til kommentar
Har rundt 4 i snitt, drit fornøyd med et ass. :D

 

(alle med over 5 i snitt - skaff dere noe annet å gjøre, og ikke rævslikk) /fail

Det var engang en god lærerskole -lærer som sa dette:

Å undervise elever er som å fylle vann i potter. Noen har smal hals, noen var vid hals, mens noen har hull i bunnen.

Så ikke bli sur som noen får bedre karakterer enn deg selv om dere jobber like mye. Jeg tror mye av skylden er at noen har videre hals enn andre..

Jeg er en av de med en litt smal hals.

Lenke til kommentar

Hadde litt over 4 i snitt på ungdomskolen uten å øve så mye å bare følge litt med i timene. Fikk 5 i matte fordi jeg MÅTTE gjøre leksene der, hehe.

 

Snart fullført det siste på Medier og Kommunikasjon VKII og vil si jeg har litt under 4 i snitt.

Hadde litt over 4 i snitt de to første årene på GK og VKI, men motivasjonen har vært veldig dårlig det siste året.

Grunnen kan være at lærerene sier vi er dumme når vi ikke vet hvem ulike forfattere er osv, men også fordi jeg ikke trenger noe annet å bestå dette siste året for å få studiekompentanse. Har allerede kommet inn på privat skolen jeg ville gå på, så trenger bare studiekompentansen for lån og studere i utlandet hvis jeg skal det for å få bachelor eller master grad i Computer Animation (som jeg har tenkt å kanskje gjøre).

 

Kunne presert mye bedre i noen fag som Naturfag og Matte hvis jeg ville, men har spillt mye WoW og ikke brydd meg så mye om å gjøre noe annet å bestå fagene.

Pleier forresten å få best karakter på prøver der vi får øve noen timer i forveien på skolen. Fordi da går vi sammen å diskuterer eventuelle oppgaver og konklusjoner, som er viktig i Historie hvertfall (som jeg har fått best karakterer i trur jeg.)

 

Men er ganske fornøyd i de fleste fag ettersom jeg ikke har jobbet noe særlig på skolen.

 

Menne, har hatt begge norsk eksamen nå. Skal ha en engelsk eksamen på Torsdag, så blir det en easy medie-eksamen i juni engang. Hvis det ikke er streik i juni da, hehe.

Har gledet meg til å bli ferdig med allmenn fag veldig lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...