Gå til innhold

Muskat nøtter = dop?


Anbefalte innlegg

jaaa! sIKKERT 30 stk:) Jeg vurderte det jeg å, men syntes det smakte helt for J****

8212759[/snapback]

30 stk? Det er jo faen meg 150 gram! OMG! :omg: Les på wikipedia! OMG OMG

8212773[/snapback]

 

Haha, jaa, jeg spiste 30 stk! XD

Det var 30 personer som spiste det. DAmene på butikken lurte på hva som foregikk for de gikk tom for muskatnøtter liksom;) En som spiste 8 stk:O sa han i allefall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva blir det neste? Noen starter et rykte om at du blir høy på plumbo, så må halve norges ungdoms-befolkning pumpes? Nei hvor forbanna naiv og dum går det an å være ass, trodde strengt tatt selv blonde småunger var smarte nok til å tilegne seg pittelitt informasjon(les:fakta) før de prøver ut sånt.

Lenke til kommentar
Hva blir det neste? Noen starter et rykte om at du blir høy på plumbo, så må halve norges ungdoms-befolkning pumpes? Nei hvor forbanna naiv og dum går det an å være ass, trodde strengt tatt selv blonde småunger var smarte nok til å tilegne seg pittelitt informasjon(les:fakta) før de prøver ut sånt.

8214423[/snapback]

 

å herregud da! Tipper faktisk noen har lest om det før de brukte det, det var i allefall slik de viste hvor mye de skulle ta, og hva de skulle ta osv. Hvor gammel er du eller? Har du aldri gjort nokka uten å sjekk ut ka som sjer? Det heter leva livet! (neij, jeg mener ikke at man skal prøve ALT, men hvis du aldri ekspirimenterer med noe lever du kjeeeedli!) Å blonde? den kunne du utelatt deg. Ja, det er litt teit, men åså? Og desuten fant man jo ut at ikke var "farlig" i en viss dose derfor prøvde flere seg. Den første som prøvde det har garantert fått info!

Lenke til kommentar
Hva blir det neste? Noen starter et rykte om at du blir høy på plumbo, så må halve norges ungdoms-befolkning pumpes? Nei hvor forbanna naiv og dum går det an å være ass, trodde strengt tatt selv blonde småunger var smarte nok til å tilegne seg pittelitt informasjon(les:fakta) før de prøver ut sånt.

8214423[/snapback]

 

Ro deg litt ned duu.. Blir så sliten av at folk skal ta sånn av når det er snakk om sånt.. Forbanna naiv å dum? De fleste har en aning om bivirkningene, men de fleste synes sånt er spennende å prøve ut.. å nå er du utrolig usakelig, begynner med slikt tull som blonde små unger? Greier meg bra uten dette.. Så hvis du ikke har noe fornuftig å si om dette så bare la vær.. Å neste gang du skal diskutere så vennligst vær litt mer saklig og ikke bruk setninger som; Nei hvor forbanna naiv og dum går det an å være ass, trodde strengt tatt selv blonde småunger var smarte nok til å tilegne seg pittelitt informasjon.. det får deg til å virke lite intelligent..

Endret av Snupps
Lenke til kommentar

Dakar liten, tåler ikke dere å få litt tilsnakk? Ja, jeg står for det jeg sier. Jo, jeg har gjort mye dumt selv, gjør ikke saken noe bedre av den grunn.

Folk flest som begynner med heroin(mens vi er inne på dop) vet også godt hva det innebærer som regel, men det kommer likevel som en overraskelse pussig nok.

 

Når det gjelder muskatnøtt, å det at noen av de tilsynelatende hadde sjekket det opp, så burde de da vite at de kunne risikere å herpe leveren eller daue for den saks skyld, om de feildoserte. Kan ikke helt se for meg skoleungdom sitte der med en målevekt som er nøyaktig på grammet. (1 gram tilsvarer ikke 1 nøtt, om dere/de tror/trodde det). Minner meg om de idiotene som koser seg med ghb, å blir helt forfjamset når ting går til helvete. Er vel darwins måte å skape balanse på. :p

 

EDIT: Jeg tar forresten ikke av, jeg finner bare pervers glede i å peke ut hvor dumme noen kan være.

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

EDIT: Jeg tar forresten ikke av, jeg finner bare pervers glede i å peke ut hvor dumme noen kan være.

8217054[/snapback]

 

 

Like dumme som de som bruker alkohol? Rusmidler har da aldri vært kjernesunne så vidt jeg vet. Man bruker det jo får å få rus ikke får å styrke helsen (selv om noen tror det gjelder Absint). Hvis ungdommen har lyst til å prøve, la dem gjøre det, samme for oss om de stryker med..?

Lenke til kommentar
Så vidt jeg har fått med meg, får du muskatnøtter i så godt som alle vanlige matkolonialer. Ta deg en titt i krydder-avd.

8251785[/snapback]

 

 

kuuult kan jeg spise mange?

8251813[/snapback]

 

Det er tortur, men IKKE spis mer en 3. Da tror jeg man kan dø. Du kan få diare og hallusisjoner når du spiser 3. Og mye verre reaksjoner hvis du spiserer flere!

Lenke til kommentar
Så vidt jeg har fått med meg, får du muskatnøtter i så godt som alle vanlige matkolonialer. Ta deg en titt i krydder-avd.

8251785[/snapback]

 

 

kuuult kan jeg spise mange?

8251813[/snapback]

 

Det er tortur, men IKKE spis mer en 3. Da tror jeg man kan dø. Du kan få diare og hallusisjoner når du spiser 3. Og mye verre reaksjoner hvis du spiserer flere!

8251845[/snapback]

 

 

ok da så kkan det være en måte og bli syk på?

Lenke til kommentar
Innbiller meg å ha lest en vei at man skal ta ~14 gram per 50 kg for å oppnå optimal rus.

8251870[/snapback]

Da må vel jeg (som veier noe med 30 eller noe) ta.... 8 gram da! :w00t:

8251915[/snapback]

Ehe ...

 

Nei, men for de som ikke er så kjappe i matematikk, lønner (i den grad man kan si at "det lønner seg") det seg, for en gjennomsnittlig ungdom på ca 75 kilo, å ta 21 gram muskat.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...