Gå til innhold

Noen som gleder seg til i morgen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare spasere rolig inn i Spaceworld-sjappa kl 10 imorgen, jeg :) Forhåndsbestilling er en flott greie!

Til topic: Gleder meg som fa*n!

Skrevet

Jupp!! Står tidlig opp, camper utenfor Elkjøp noen timer. Hjem, sette opp ps3, teste motorstorm og gt hd. Så er det på jobb i en helvetes fart :p Ferdig klokken 18, og da blir det spilling hele kvelden og noe av natta. Synd jeg må jobbe i helgen..

Nei, morgen dagen blir bare best ;)

Skrevet

Jeg er stolt av deg Dark by Design. Tror du skal hete Bright by Design ;) MS fanboyen som gikk fra mørket og inn i lyset å skaffet seg ps3 :p

Dette var bare tull, så ingen klikker av dette.

Skal gruse deg i motorstorm DBD!!

Skrevet (endret)
Jeg er stolt av deg Dark by Design. Tror du skal hete Bright by Design ;) MS fanboyen som gikk fra mørket og inn i lyset å skaffet seg ps3 :p

Dette var bare tull, så ingen klikker av dette.

Skal gruse deg i motorstorm DBD!!

8212361[/snapback]

pøh. jeg skal gruse både deg og dbd i motorstorm :D

Endret av fanboy
Skrevet

Bare såp det er sagt, det blir ingen PS3 på meg i morra.

Men når det er sagt, så gleder meg meg sinnsykt fordi om. Se på aktiviteten på forumet her no. Gleder meg veldig til å lese inntrykk fra konsollen fra alle sammen. Skuffelser,overraskelser etc. Og endelig er alle konsollene ute på markedet.

Skrevet (endret)
Bare såp det er sagt, det blir ingen PS3 på meg i morra.

Men når det er sagt, så gleder meg meg sinnsykt fordi om. Se på aktiviteten på forumet her no. Gleder meg veldig til å lese inntrykk fra konsollen fra alle sammen. Skuffelser,overraskelser etc. Og endelig er alle konsollene ute på markedet.

8212441[/snapback]

Deler samme gleden. Endelig kan vi slutte å bruke det overpulte ordet nextgen... :D

Men må vente en stund før økonomien tillatter at jeg kjøper PS3...

Endret av ReSSaA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...