Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor ofte behandler dere skoene deres med skokrem?

 

Jeg kjøpte for ikke lenge siden et par brune Chelsea boots-lignende sko som jeg tenkte skulle takle litt regn og guffent vær, men jeg må nærmest pusse de hver gang de brukes. Er dette normalt?

 

Det er riktig nok snakk om sko av typen no-name, men kvaliteten ellers virker veldig bra og prisen var ikke så lav at dårlig kvalitet var å forvente.

Lenke til kommentar

Har vært rundt omkring i Oslo i dag på jakt etter double-monks. Fant Loake 1880 Cannon på Agnar Hagen, men de hadde dessverre ikke størrelsen min. Var etter det på Dagestad, Hector, Lille Vinkel og Grændsen, men uten hell.

 

Det blir vel til at jeg må kjøpe de på nettet. Noen som kan anbefale nettside? Må ha de før 13. november. Og de skal være brune.

 

e: det står mellom Pediwear og Herringshoes tror jeg. Samme pris, men får med slips og skotrær fra Pediwear. Hvordan er det med toll og moms osv på de to sidene?

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Har vært rundt omkring i Oslo i dag på jakt etter double-monks. Fant Loake 1880 Cannon på Agnar Hagen, men de hadde dessverre ikke størrelsen min. Var etter det på Dagestad, Hector, Lille Vinkel og Grændsen, men uten hell.

 

Det blir vel til at jeg må kjøpe de på nettet. Noen som kan anbefale nettside? Må ha de før 13. november.

 

e: det står mellom Pediwear og Herringshoes tror jeg. Får med et slips og skotrær fra Pediwear. Hvordan er det med toll og moms osv på de to sidene?

Fikk beskjed fra Herring om at de ikke ville sette ned verdien på pakken, så man får krav om mva og fortollingsgebyr. Forøvrig anbefaler jeg dem, de er veldig kjappe.

Lenke til kommentar

Hvordan er størrelsen på Loake Burford sammenlignet med Sebago Docksides? Loake Burford er på 024 lesten og er bredde F. Bruker akkurat de Sebago skoene i UK7. Vil Loake Burford bli for store/små i UK 7 da? Loake Burford er veldig like Litchfield. Så hvis du har Litchfield er det også relevant.

 

EDIT: Noen som vet når det pleier å være salg på pediewear, herringshoes eller noen andre nettbutikker som fører loake?

Endret av Boil In Bag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...