Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver igjen:

Hvordan er størrelsen på Loake Burford sammenlignet med Sebago Docksides? Loake Burford er på 024 lesten og er bredde F. Bruker akkurat de Sebago skoene(som vist over) i UK7. Vil det være lurt å gå for 7,5 UK i Loake Burford med tanke på ullsokker i skoene?

 

Noen som vet når det pleier å være salg på pediewear, herringshoes eller noen andre nettbutikker som fører loake?

Lenke til kommentar

Dritkule, imo. Go for it.

 

Gjør nok også det, bare ikke helt sikker når. Tenker å kjøpe meg en genser fra Berg&Berg samt bestille losjakke fra Luxire i nærmeste fremtid (har vel snakket om det i tre uker nå...) så må se an midlene noe. :hmm:

 

Har de selv, ganske fornøyd. Det eneste er at en hælpute eller noe begynner å løsne på den ene skoen. De er veldig anvendelige i hvert fall. Bilde

 

Ser bra ut - takk for inspirasjon!

Lenke til kommentar

 

Gjør nok også det, bare ikke helt sikker når. Tenker å kjøpe meg en genser fra Berg&Berg samt bestille losjakke fra Luxire i nærmeste fremtid (har vel snakket om det i tre uker nå...) så må se an midlene noe. :hmm:

 

 

Ser bra ut - takk for inspirasjon!

 

Har du noen peiling på hvordan størrelsene til Berg&Berg er? Har lyst til å prøve genserne deres selv, men er redd for at de kanskje er litt store til meg, selv i S.

Lenke til kommentar

 

Har du noen peiling på hvordan størrelsene til Berg&Berg er? Har lyst til å prøve genserne deres selv, men er redd for at de kanskje er litt store til meg, selv i S.

 

Hmm, på sidene deres så er det bl.a. bilde av en modell som er 187 og bruker L. Ellers så står det noe på sidene til The Nordic Fit og i kommentarfeltet - sjekk her: http://thenordicfit.com/berg-and-berg-knitwear-review (også er det jo mål i feltet ved siden av gensrene)

 

Er jo litt stress med retur, men har troen på disse gensrene, så det skal jeg få til. :p

 

20130827-img_2514.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

 

Har du noen peiling på hvordan størrelsene til Berg&Berg er? Har lyst til å prøve genserne deres selv, men er redd for at de kanskje er litt store til meg, selv i S.

 

Berg&berg var ganske så tts for min del. Har en L og er 188, bruker oftest M i gensere, og tror jeg kunne ha kjøpt en M uten at den ble for liten.

 

Er det noen steder man kan få tak i loake bedale i Tan?

Ser de har den mørkeste på herring, men litt usikker på om jeg vil ha så mørk

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=4460

Lenke til kommentar

 

Berg&berg var ganske så tts for min del. Har en L og er 188, bruker oftest M i gensere, og tror jeg kunne ha kjøpt en M uten at den ble for liten.

 

Er det noen steder man kan få tak i loake bedale i Tan?

Ser de har den mørkeste på herring, men litt usikker på om jeg vil ha så mørk

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=4460

 

Interessant... føler du den er grei størrelse, selv i L, eller blir den litt "løs"?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

 

Er det noen steder man kan få tak i loake bedale i Tan?

Ser de har den mørkeste på herring, men litt usikker på om jeg vil ha så mørk

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=4460

 

Pediwear har dem. Jeg synes ikke den fargen er så veldig pen, men det blir jo selvsagt smak og behag

 

Hva synes forresten folk om Herring George? Har vært småkeen på et par jodphur boots en stund, og disse virker greie. Og er 026-lesten til Herring den samme som 026-lesten til Loake?

 

Herring-Herring%20George-Brown%20Waxy-74

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Pediwear har dem. Jeg synes ikke den fargen er så veldig pen, men det blir jo selvsagt smak og behag

 

Hva synes forresten folk om Herring George? Har vært småkeen på et par jodphur boots en stund, og disse virker greie. Og er 026-lesten til Herring den samme som 026-lesten til Loake?

 

Herring-Herring%20George-Brown%20Waxy-74

 

Synes de er fine, de har i en lang periode nå bare produsert den i sort, bra at de tar opp produksjonen igjen. Har selv noen fra Carmina som blir brukt innimellom.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

 

Interessant... føler du den er grei størrelse, selv i L, eller blir den litt "løs"?

 

Jeg er ganske tynn, og føler at den er litt løs rundt magen. Ligger et bilde av den i bildetråden. For min del synes jeg ikke at L var så stor, så trives godt i den. Den har nuppet litt noen steder, men ikke plagsomt mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...