Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har Loake Chester her og kan si noe om hvordan de er i størrelse?

Litt store kanskje. Bare litt. Bruker vanligvis 43, kjøpte i str. 43, men føltes ikke som de satt som et skudd, så jeg fikk kjøpt et par kjempetynne innleggssåler i lær og nå sitter de bra.

http://heppo.no/herr...hka-122011-0087

Y/N, alternativer? Ser etter "vintersko" som er litt varme i om mulig, som og ser bra ut vel og merke.

Hvor gammel er du?

Skrevet (endret)

20, jeg ser helt appelen med mer tidløse boots, men vet ikke helt om jeg klarer den stilen enda. Dessuten ser de ut til å være ganske kalde.

Endret av Revolution
Skrevet

Bruk tykkere sokker i ull og du vil aldri fryse på bena. Tidløse boots er virkelig en investering. De skoene du linket til hadde sikkert passet bra til en ungdomsskole eller VGS elev - litt barnslige.

Skrevet (endret)

Er i samme båt selv, og blir nok noen chelsea-boots på meg! Er ikke helt sikker på farge ennå. Tenker det blir svart eller mørkebrun. Heller mest mot sistnevnte. Og uten fòr men med tykke ullsokker. :)

Nå skal det sies at jeg nok er yngre enn de fleste her inne, 18 år og siste videregående, men skolen min tatt i betraktning er det ingen fare for å se dum ut. :p

Endret av -sebastian-
Skrevet (endret)

Jeg ville gått for mørkebrun.

No problem å bruke chelsea boots som 18åring.

begynte forøvrig selv å bruke chukkas osv da jeg var 16

Endret av Tsjuden
Skrevet (endret)

Enig med dere, Phelge og Tsjuden. Men kan love dere at en stor andel attenåringer ser rart på andre med chelsea boots. Skjorte og v-hals til hverdags er jo til og med vanskelig å fordøye for mange. :nei:

Men så synes jo jeg at å stille opp i gamle joggesko og joggebukse på skolen vitner til dårlig holdning (med mindre man faktisk går idrett), i tillegg til at det er stygt... Vi er nå forskjellige! ;)

Endret av -sebastian-
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...