Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker navnet på han selgeren som solgte billige converse på ebay? Og var det fake han solgte, eller var de ekte? Husker det var noe diskusjon rundt det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et lite praktisk spørsmål, burde man ha skoene sine stående i skoposer i hyllen, eller er det helt uvesentlig? Da tenker jeg hovedsakelig på sko som kommer med skoposer, gidder neppe å kjøpe nye til de andre skoene, da får det holde med skotrær.

Skrevet (endret)

De vil som pat sier ikke bli støvete om du bruker skoposer, og over ekstremt lang tid kan det vel hindre at skoene falmer som følge av lys. Personlig hadde jeg aldri giddet å ta meg bryet, med mindre det er sko som står til oppbevaring over lengre tid.

Endret av fkm
Skrevet (endret)

Det er jo et poeng, men grunnen til at jeg ikke har så lyst til å bruke det er at sålene har en tendens til å bli ganske fuktige her i byen. Da føler jeg at sålene må tørke før jeg legger de i skoposene. Er jo ikke akkurat et stort problem, men jeg er tidvis veldig lat.

edit: Bruker det på sko som brukes sjeldent. Har også skoskap som er mørkt hvor de fine skoene står, så at de skal falme er ikke et stort problem.

Endret av master air
Skrevet

Jeg vil gå så langt som å kalle en person som legger skoene tilbake i skoposen etter hver gang de er brukt gal.

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt meg mørk grå dress type denne og skal da etterhvert kjøpe meg nye dressko.

Tidligere har jeg kun hatt sort dress og sorte sko, men skal man også ha sorte sko til grå dress, eller er det 'stilfult' å ha brune?

Skrevet

En annen fordel er at (i mine øyne iallefall) er mye mer anvendelig. Sorte sko er for meg forbeholdt begravelser og veldig formelle sammenhenger jeg aldri deltar/kommer til å delta på.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Herring Maranello og Monza er jo identiske, foruten snøringen på Monza. De har endelig fått inn noen moccasiner som har mindre gummiknotter. :thumbup:

Endret av Rankiz
Skrevet (endret)

Kjøpte nye sko i dag. Litt vel dyre (1600 på Grændsen Skotøimagazin), men vet jeg får kvalitet. De forrige varte i tre år, og jeg skal være litt flinkere til å ta vare på disse. Sebago Classic mokkasin, håndsydde i den Dominikanske Republikk:

8444318021334000_kj9NsnoX.jpg

Endret av Ramius
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...