Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dem på AFPOS. Synes de er kul, bare ser ikke hvordan jeg skal pulle dem off. Tror derimot at hvis man puller dem off kan de se ganske så bra ut i et antrekk.

Skrevet

Kjører dem lett til min hvite lindress, rosa skjorte, hvite hatt og solide eikestokk med gullbelegg. Og en pelsstola over skuldrene. Seff.

• Liker 5
Skrevet

Kjører dem lett til min hvite lindress, rosa skjorte, hvite hatt og solide eikestokk med gullbelegg. Og en pelsstola over skuldrene. Seff.

Kult. Hva skal horene dine ha på seg?

• Liker 3
Skrevet

Ikke bestemt meg helt enda. Glittertanga, netting-BH og en kort, halvåpen kåpe, eller trangt lærskjørt og mikrokort trang topp. Mulig noe i neon, spørs litt hvem av dem og hvor de skal stå. De jeg skal ha meg med kler seg selvfølgelig i en überphet helt ekte bling-kjole fra eteller annet motehus.

Skrevet

Enig med Hvorre.

Ikke ta dette ille opp, men hvor mange tassel loafers trenger du? Og hva med å heller kjøpe et par av skikkelig kvalitet i stedet for flere middelmådige?

Skrevet

Du som vgs-elev, kommer ALDRI til å dra det der i land. ALDRI.

Hvor mange par med tassle loafers skal du ha egentlig? Husk på at du har mange år som ung fremover, det kan være greit å ha noe som ser litt ungdommelig ut også.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Tassle loafers på en tenårings føtter er noe av det "tryhardest" som finnes. Tror ikke Rankiz er en vgs-elev.

Endret av Eksboks
Skrevet (endret)

Enig med Hvorre.

Ikke ta dette ille opp, men hvor mange tassel loafers trenger du? Og hva med å heller kjøpe et par av skikkelig kvalitet i stedet for flere middelmådige?

De var nesten gratis, ebay auksjon, og når de koster rundt 2 lapper nye så hvorfor ikke. Har null tassel loafers atm, de andre ble sent tilbake pga ulimt innersåle...

Endret av Rankiz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...