Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske fersk på sko, kan du forklare hva desert boots er? Og eventuelt linket til noen du tror kunne passet bra :) Kan ikke gjøre det selv da jeg sitter på iPhonen.

Skrevet

Vil bare nevne at Camden skoene fra Loake går som "G - Wide". Så hvis du har smal fot vil de antageligvis sitte dårlig. Nå vet jeg ikke hvor bredt "G - wide" egentlig er da, men.

Skrevet

Tja, får vell tenke på det da. Likte skoene, men hater å fryse på føttene :p.

Gikk mesteparten av vinteren i fjor med desert boots, og det går helt fint. Brukte både tykke og tynne ullsokker. Tynne sokker går helt fint dersom du ikke skal stå ute å vente på buss/tog i en evighet.

Skrevet (endret)

Høres bra ut. Da får jeg vell sitte meg ned å lete etter et par fine desert boots i løpet av kvelden da, så får vi se hva jeg kommer fram til :). Hvilke merker er det lurt og satse på og hva er lurt å styre unna?

Endret av TurboLax
Skrevet (endret)

Fryser aldri på beina om vinteren, selv om jeg brukte Chelsea boots 90% av fjorårets vinter uten særlig tykke sokker Når det kommer til Desert boots, liker jeg Herring's Goodwood mye bedre enn Clark sine.

Endret av Rankiz
Skrevet (endret)

Noen som vet om noen lignende disse chuckkas/desert bootsene fra Filippa K som også har en tresåle imellom?

post-136616-0-64669900-1319050272_thumb.jpg

Endret av Rankiz
Skrevet

100% merino ull da, det går vel an? :p.

Jeg trodde sokker måtte være litt elastiske for å kunne sitte godt, og man derfor ikke burde lage sokker i 100 % ull.. Hvis du ser f.eks. her eller her og her inneholder ingen av sokkene over 80 % ull...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...