Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Nei de er jo ikke noe spesielt pene noen av de. Kjøper de først og fremst for funksjon. Jeg blir ofte klam i sko og støvler, så jeg går nok for Air.

 

Sånn når jeg er inne på det. Har noen tips for å ikke bli så klam i sko? Jeg vet at bør la skoene hvile i et par dager etter bruk for å hindre vond lukt, men finnes det noe for å ikke bli så klam? Har prøvd deodorant, med variende resultat :p

Lenke til kommentar

post-45729-0-26546500-1316055030_thumb.jpeg

 

Har lagt min elsk på disse. Litt sære, men merkelig pene imo. Skulle dog gjerne sett dem i med et antrekk, spesielt for å se hvordan buksen legger seg over skoene og spesielt stroppene. Har en følelse at de er penere for seg selv enn i et antrekk. Men sett bort ifra det, skal jeg bli en særing, eller skal jeg la være å svi av 2k på de? Klarer søren ikke bestemme meg...

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

De var rimelig pene, Lokis, men jeg ville heller kjøpt et par boots hvis du ikke allerede hadde det.

 

Eller hva med triple monkstrap boots?

 

backpain-1292835351.jpg?1300412448

:sick:

 

De eneste ordentlige vinterskoene jeg har er vel egentlig Herring Coltham, så jeg burde nok så absolutt utvide skogarderoben før jeg kjøper disse, men har dårlig erfaring med at ting blir utsolgt før jeg rekker å kjøpe det :p

Lenke til kommentar

Ullsokker er jo selvfølgelig et must. Samboeren vil gjerne flytte hjem til Ålesund, og med vintrene her på Østlandet vurderer jeg det mer og mer seriøst :p

Problemet mitt nå er bare det at Loake Litchfield og Wolverine 1000 Mile Addison også står på ønskelisten =/ Og ved tanke på at alle koster rundt 2k kan det bli dyrt...

Lenke til kommentar

Fornuft og begjær går dårlig sammen. Og begjæret har en stygg tendens til å vinne frem.. :blush:

Har uansett ikke bestemt meg. Akkurat nå tenker jeg mest på hvilke par som mest sannsynlig blir utsolgt først. Tror jeg ender opp med paret fra Loake først og deretter til semskede. Wolverine Addison tror jeg ikke forsvinner med det første.

21-årsdagen er uansett rett rundt hjørnet, så får heller satse på en gavmild familie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...