Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er enkelt. Om du vil sikra deg billett til cupfinalen om RBK kjem dit som i år lyt du ha sesongkort. Å klaga over å ikkje få billett er berre tull, ein veit korleis det fungerer.

1. Jeg skulle egentlig ikke være hjemme i høst, derfor kjøpte jeg aldri sesongkort.

2. Nei, jeg visste ikke at det var loddtreking. Og man fikk kjøpe EN billett om man hadde sesongkort, det er også rimelig håpløst spør du meg.

 

Flesteparten av billettene til cupfinalen går til sponsorer og VIP-nisser som ikke kan forklare offside-regelen engang.

Lenke til kommentar

 

Hvis du har vært på alle hjemmekamper bortset fra 3, hvorfor kjøpte du ikke sesonkort da? :p

 

Det er enkelt. Om du vil sikra deg billett til cupfinalen om RBK kjem dit som i år lyt du ha sesongkort. Å klaga over å ikkje få billett er berre tull, ein veit korleis det fungerer.

 

Du er ganske idiot i kjeften uten å vite omstendighetene rundt meg og sesongkort. Jeg hadde ikke nok penger i våres da man kjøpte sesongkort, så slik det har gått er at jeg har kjøpt enkeltbillett for hver kamp.

 

I tillegg visste jeg absolutt ikke at det skulle være fuckings loddtrekning om billetter i år. Det har, så vidt jeg vet, aldri vært det før.

Lenke til kommentar

 

 

Du er ganske idiot i kjeften uten å vite omstendighetene rundt meg og sesongkort. Jeg hadde ikke nok penger i våres da man kjøpte sesongkort, så slik det har gått er at jeg har kjøpt enkeltbillett for hver kamp.

 

Hadde ikkje pengar til sesongkort? Men du har hatt pengar til enkeltbillett til alle heimekampane unntatt tre. Altså har du nok betalt meir enn du ville ha gjort om du hadde hatt sesongkort. Det ville faktisk lønt seg å ta opp forbrukslån og kjøpt sesongkort, og heller betala tilbake etterkvart med dei pengane du brukte på enkeltbillettar. Og cupfinalebillett ville du også ha fått.

 

 

 

I tillegg visste jeg absolutt ikke at det skulle være fuckings loddtrekning om billetter i år. Det har, så vidt jeg vet, aldri vært det før.

 

Sesongkorthaldarar har vel også tidlegare vore først i køen av billettane som går til supportarane.Kva trudde du ville skje? At alle som ville ha billett berre kunne kjøpa seg det? Ullevaal Stadion tek 100 000 tilskodarar plutseleg? Eller billettkø der ein må stilla seg opp ein dag i forvegen for å ha ein sjanse?

Endret av Knut Lavngard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I motsetning til andre land hvor cupfinalen går ut på lage fest ønsker heller NFF å skape en cupfinale som står i strid med det norske landslaget

 

For noko tøv, i Noreg er faktisk cupfinalen ein fest. I til dømes Sverige er det få som bryr seg like hardt. Vert til dømes diskutert her:

 

http://forum.klanen.no/showthread.php?22631-Svenske-cupfinalen

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

1. Jeg skulle egentlig ikke være hjemme i høst, derfor kjøpte jeg aldri sesongkort.

2. Nei, jeg visste ikke at det var loddtreking. Og man fikk kjøpe EN billett om man hadde sesongkort, det er også rimelig håpløst spør du meg.

 

Flesteparten av billettene til cupfinalen går til sponsorer og VIP-nisser som ikke kan forklare offside-regelen engang.

 

2. Du veit då at tilskodarkapasiteten er avgrensa?

 

Og nei, flesteparten av billettane går ikkje sponsorar og VIP-nisser (og dei fleste av dei er nok godt kjende med offside-regelen):

 

Total oversikt (25.000):

Rosenborg 7300, Molde 5700, åpent salg 2500, sesonghefter 350, klubber/serieforeninger/kretser 2050, frikort/forkjøpsrett 1500, Norsk Supporterallianse 400, NFFs samarbeidspartnere 2650, presse 350, UBC 2200.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Du er ganske idiot i kjeften uten å vite omstendighetene rundt meg og sesongkort. Jeg hadde ikke nok penger i våres da man kjøpte sesongkort, så slik det har gått er at jeg har kjøpt enkeltbillett for hver kamp.

 

I tillegg visste jeg absolutt ikke at det skulle være fuckings loddtrekning om billetter i år. Det har, så vidt jeg vet, aldri vært det før.

 

Ser du at du har sitert flere her, inkludert meg?

 

Var ihvertfall ikke meningen å være frekk :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...