Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mike Jensen imponerer meg bare mer og mer!

Ikke nok med at han skårer mål, men han dekker så mye rom, og kommer på veldig mange gode og smarte offensive løp! Viss jeg skulle tippet, så tror jeg han var den som løpte desidert mest i gårsdagens match!

Skulle gjerne sett en løpsstatistikk på både han og Jonas Svensson. Med så mange som ble tatt av krampe var det tydeligvis mange som måtte løpe mer enn det de var trent for.

Lenke til kommentar

Hele det opplegget der virker veldig uprofesjonelt. Koteng hadde et tydelig markeringsbehov men han hadde også styret bak seg. Til kontrast for tidligere stunder så var handlingen bestemt og umiddelbar. Styret hadde åpenbart ikke troen på at Stjernen hadde det som skulle til. Forståelig nok blåser han sin frustrasjon ut til pressen. Men så kommer han selv ut et par dager senere og klager over bråket han selv har laget og setter strek. Nå som Koteng har gått ut med tall og ansatt ny daglig leder har de press på seg og ordne opp i økonomien. Det trenger ikke å være så negativt.

Lenke til kommentar

Hvorfor får Koteng piss nå?

Han (og styret) har gjort en ting som sørger for at Rosenborg skal finnes i fremtiden også.

Stjernen ble ansatt på trass av Svendsen og er en av de siste av gutteklubben grei (sammen med Alstad, som har en svada-stilling). Helt kurant at han forsvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...