Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke være så ille når både Molde (hvis man stoler på media) og landslaget vil ha han?

 

Han er en god spiller, men vi burde få bedre spiller (e) for det han vil koste oss.

 

Søderlund inn, betyr Dockal ut tipper jeg. Vil ha Stefan Johansen jeg, men han stikker vel til utlandet nå...

 

Dockal forsvinner nok dessverre uansett, han passer ikke inn i den stilen Perry bruker, noe som er synd.

Lenke til kommentar

Slik VG forstår det vil salget av Elyounoussi ikke gjøre Rosenborg rike. Handelen vil ikke innbringe særlig mer enn de seks millioner kronene Søderlund koster. 

 

 

----------

 

Kor i helvete blir det av dei resterande 20 millionane da? Er vi så forpult lite gjennomtenkte? Herregud i himmelen, BYTTE TARIK INN OG FÅ SØDERLUND?

 

Med mindre søderlund overrasker blir medalje fort vrient, dockal forsvinner, strandberg må vi holde ut sesongen, Mikkelsen burde vi kvitte oss med, vi begynner å bli svake på venstresiden nå som dorsin også blir gammel, også kjøper vi Alexander høypåpæra Søderlund. Noe sier meg at det her blir en grå høst.

Lenke til kommentar

2 millioner for mye egentlig, men men.. vi får satse på å få solgt unna alas, chibuike, mikkelsen og kanskje en til i løpet av sommeren.

 

Men, snu på flisa, søderlund har hatt en litt små treig sesong så langt, står vell med 3 mål. Nicki trenger litt konkurranse og dem er veldig forskjellige spillertyper, selv om egoet er på omtrent samme nivå, så får vi mer bredde i laget og litt mer pondus i angrep.

 

Men publikumsvennelig fotball må nok rbk svelge.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...