Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mye tyder på at vi får et b-preget lag mot Viking. Tror Hamren lar juniorene få sjansen fra start.

Jeg sier bare en ting.... Bakenga :thumbup:

Skrevet
Jaja, synd for Ranheim at de mest sannsynlig blir rævkjørt i 1 div.

Det var da voldsomt...?

Er det bedre å ha middelmådige andre- og tredje divisjonslag, enn et lag i Adecco? Seriøst, den kommentaren din gjorde meg litt småirritert.

Skrevet (endret)

Selvfølgelig er det positivt for fotballen i Trøndelag å ha et lag i Adecco og i Eliteserien, jeg mente ikke at jeg ikke vil ha de der, langt i fra. Det var kanskje sterkt formulert, men jeg tror Ranheim vil slite veldig med å holde seg oppe. Inntrykket mitt er at Ranheim har en tendens til å tro at de er mye bedre enn det de er.

Men nå har de jo faktisk klart å rykke opp, og gratulerer med det. Vi får håpe de holder seg, og neste mål får bli å få opp Strindheim og kanskje Nardo (:p).

Endret av Attityd
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke Nardo. Bunch of wankers they are.

Skrevet

Jaså?

Positivt for deg at de sannsynligvis ikke kommer til å rykke opp noensinne da. :p

Får håpe Byåsen rykker opp da, så får vi noe på denne siden av byen og.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Stjørdals-Blink er jeg helt for. Trent med de et par ganger in the past. Good guys.

Skrevet

Ja, bortsett fra at Blink har NULL fremtidsvisjoner. Det er jo bare mosjonister hele gjengen. Jeg har spilt mange år for Blink, men dessverre tror jeg Tangmoen kommer til å komme mye lengre enn Blink etterhvert. De prøver ihvertfall å bli et bedre lag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...