Gå til innhold

Til dere som har hatt xbox360 til reperasjon


Malakai

Anbefalte innlegg

..Til dere som har hatt xbox360 til reperasjon, hvor lang tid har dere ventet på å få den tilbake, og først og fremst - hvordan har dere fått vite at den er på vei ?

 

Er det noen mulighet for å ringe MSsupport å høre hvordan det ligger ann ? har ventet fryktelig lenge nå(3,5 uke siden den ble hentet av DHL, 5 uker siden jeg ringte ms for henting..). sendte en mail til support forrige uke, men har ikke fått svar :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..Til dere som har hatt xbox360 til reperasjon, hvor lang tid har dere ventet på å få den tilbake, og først og fremst - hvordan har dere fått vite at den er på vei ?

 

Er det noen mulighet for å ringe MSsupport å høre hvordan det ligger ann ? har ventet fryktelig lenge nå(3,5 uke siden den ble hentet av DHL, 5 uker siden jeg ringte ms for henting..). sendte en mail til support forrige uke, men har ikke fått svar :/

8188918[/snapback]

ring kundeservice.. da får du vite hva som skjer

Lenke til kommentar
..Til dere som har hatt xbox360 til reperasjon, hvor lang tid har dere ventet på å få den tilbake, og først og fremst - hvordan har dere fått vite at den er på vei ?

 

Er det noen mulighet for å ringe MSsupport å høre hvordan det ligger ann ? har ventet fryktelig lenge nå(3,5 uke siden den ble hentet av DHL, 5 uker siden jeg ringte ms for henting..). sendte en mail til support forrige uke, men har ikke fått svar :/

8188918[/snapback]

ring kundeservice.. da får du vite hva som skjer

8189170[/snapback]

 

skal prøve på det. I og med at jeg ikke får svar på mail, som de hele tiden referer til...

Lenke til kommentar
..Til dere som har hatt xbox360 til reperasjon, hvor lang tid har dere ventet på å få den tilbake, og først og fremst - hvordan har dere fått vite at den er på vei ?

 

Er det noen mulighet for å ringe MSsupport å høre hvordan det ligger ann ? har ventet fryktelig lenge nå(3,5 uke siden den ble hentet av DHL, 5 uker siden jeg ringte ms for henting..). sendte en mail til support forrige uke, men har ikke fått svar :/

8188918[/snapback]

 

Jeg fikk ny boks etter to uker, og det var midt i påska..

Kunne sjekke hvor langt pakka hadde kommet med trackingnummeret jeg fikk når de henta xburken.....Tror også du kan ringe microsoft å høre hvordan det ligger an med reparasjonene hvis du har referansenummeret du fikk av dem.

De reparerte ikke boksen min, fikk en ny en, kanskje det går fortere da.

Glemte også å ta ut et spill som satt i maskina, men det fikk jeg tilbake like helt.

 

PS: Det var UPS som henta min ikke DHL.

Lenke til kommentar
..Til dere som har hatt xbox360 til reperasjon, hvor lang tid har dere ventet på å få den tilbake, og først og fremst - hvordan har dere fått vite at den er på vei ?

 

Er det noen mulighet for å ringe MSsupport å høre hvordan det ligger ann ? har ventet fryktelig lenge nå(3,5 uke siden den ble hentet av DHL, 5 uker siden jeg ringte ms for henting..). sendte en mail til support forrige uke, men har ikke fått svar :/

8188918[/snapback]

 

Jeg fikk ny boks etter to uker, og det var midt i påska..

Kunne sjekke hvor langt pakka hadde kommet med trackingnummeret jeg fikk når de henta xburken.....Tror også du kan ringe microsoft å høre hvordan det ligger an med reparasjonene hvis du har referansenummeret du fikk av dem.

De reparerte ikke boksen min, fikk en ny en, kanskje det går fortere da.

Glemte også å ta ut et spill som satt i maskina, men det fikk jeg tilbake like helt.

 

PS: Det var UPS som henta min ikke DHL.

8189217[/snapback]

 

Fett. takk for svar. Forsøkte DHL tracking nr, men "fantes ikke". Skal prøve MS support i morra i og med at jeg ikke har fått svar på mail. De stenger vel kl 17:00, så er litt sent ute i dag.

 

Er litt bekymret - å her sitter jeg med ny front og nytt spill og venter...%¤%¤#%

Lenke til kommentar

Jeg har sendt min til rep. 2 ganger siden jeg kjøpte den i juni 06. Første gangen tok det 2-3 uker før jeg fikk den igjen. Den andre gangen tok det 1-2 uker :) Det hender DHL-sjåføren ringer deg dagen før, eller samme dagen han kommer med 360n, for å være sikker på at du er hjemme. Skjedde i alle fall hos meg.

Lenke til kommentar
har man ikke ogsaa krav paa laane gjenstand i utbedrings tidsommet siden rep tar mer en en uke?

8189603[/snapback]

 

vet ikke hvordan det fungerer i praksis, men har jo levert den direkte til MS. Hvis jeg kan få de til å komme med en ny xbox, mens jeg venter, hadde det vært dødsfett :)

 

men ffs...en måned reperasjonstid på noe som er fabrikk feil ? (alt ialt er det over en måned siden jeg ringte de og fikk beskjed om å vente på DHL(skulle ta 5 dager, tok 8). må jeg vente i to måneder regner jeg med at jeg får kompensasjon alla det kompisen min fikk for Creative -Zen (grunnet lang rep tid) -3 extra batterier hadde vært noe. Jeg bør da få en hd-dvd, men det skjer nok når helvete fryser over....

Lenke til kommentar

off topic...

 

appropos helvete...

 

Følgende påståes å være et virkelig spørsmål gitt under en kjemitest i Universitetet i Washington. Svaret var så "dypt" at professoren delte den med kollegaer via Internet.

 

Spørsmål:

 

Er helvete eksotermisk (avgir varme) eller endotermisk (absorberer varme)?

 

De fleste studentene henviste til Boyles lov (gass kjøles ned når den ekspanderer og varmes opp når den komprimeres) – eller andre varianter.

 

Men en av studentene skrev følgende svar:

 

Først må man vite hvordan Helvetes masse endres over tid. Man må altså få rede på hvor mange og hvor fort sjeler kommer til Helvete og hvor mange og hvor fort de forsvinner derfra. Jeg mener vi trygt kan slå fast at dersom en sjel først har havnet i helvete, så kommer man ikke derfra. Derfor; ingen sjeler forlater Helvete.

 

Når det gjelder antall sjeler som ankommer Helvete må man se på verdens ulike religioner som eksisterer i dag. De fleste religioner erklærer at dersom du ikke er tilhenger av deres religion, vil du komme til Helvete. Siden det er flere enn en av disse religionene, og siden mennesker ikke er tilhenger av flere religioner samtidig, må man anta at samtlige mennesker og sjeler kommer til å ende opp i Helvete. Med dagens tall på fødsler og dødsfall kommer antall sjeler i Helvete til å øke drastisk.

 

Videre må vi beregne endringene i Helvetes volum. Boyles lov slår fast at for at temperaturen og trykket skal holdes på samme nivå, må Helvetes volum øke tilsvarende når nye sjeler ankommer.

 

Dette gir to muligheter:

 

Om Helvete ekspanderer saktere enn den hastighet nye sjeler kommer til, vil temperaturen og trykket øke inntil helvete er løs.

 

 

Om helvete ekspanderer fortere enn den hastighet nye sjeler kommer til, vil temperaturen og trykket synke inntil helvete fryser til is.

 

Så hvilke av disse to mulighetene er korrekt?

 

Om vi aksepterer påstanden som ble gitt meg av unge Teresa under sitt første universitetsår, der hun uttrykte: "– Helvete kommer til å fryse til is før jeg går til sengs med deg", og tar vi med det faktum at jeg gikk til sengs med henne forrige natt, må nummer 2 være sann, og derfor er jeg sikker på at Helvete er eksotermisk og allerede er fryst igjen.

 

Konsekvensen av denne teorien er følgende: Ettersom Helvete har fryst igjen, aksepteres det ikke flere sjeler, og derfor finnes det ikke lenger... Tilbake har vi dermed bare himmelen som igjen beviser eksistensen av et guddommelig vesen. Hvilket forklarer hvorfor Teresa forrige natt utbrøt; "Å min Gud!"

 

Kilde: Ukjent.

Lenke til kommentar

Hos meg tok det ca. en måned etter første telefonsamtale til at ny 360 var på plass. Samme med en kompis av meg.

 

Fikk ingen beskjeder underveis, fikk bare telefon fra DHL-mannen klokken 0800 tidlig en morgen der han spurte om jeg savnet Xboxen min. :p

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...