Gå til innhold

WIP: Respons på utkast til personlig webside


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har drevet litt smått på med et design som skal (forhåpentligvis) bli min personlige webside. Slik ser det foreløbig ut:

 

http://chrmei.freehostia.com/random56892/

 

Ønsker konstruktiv kritikk / respons på både HTML og design :) Nå det skal være sagt, så er ikke design min sterkeste side. Designet er basert på et albumart fra My Chemical Romance, og for å få det helt klart; Nei, jeg liker IKKE musikkstilen deres -- synes bare albumet så catchy ut.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stilig, stilig. Men skjønner ikke hvorfor du har album-art til et band du ikke liker (og hvorfor du heller ikke liker bandet :p).

 

Kul effekt når man tar musen over ansiktene ihvertfall, men skal den brukes til noe? Du lyser BTW ikke oppe mannens øre skikkelig.

 

Egentlig ganske stilig og litt nytenkende. Ikke allverdens brukervennlig, men for en personlig side burde jo det duge.

 

Og hvem er den C+L? christian + lindsay (lohan)? :p

Lenke til kommentar

Takk for svar, Matsemann! :) Ja, den lyseeffekten skal brukes til noe - du får vente å se. Slik det er nå er bare midlertidig. Gjenstår fortsatt en hel god del med programmering igjen før den er online, men ting begynner å ta form. Har planlagt flere design som skal kunne skiftes mellom, og har allerede så vidt begynt på neste utkast - det skal være et lyst, stilrent og mye mer minimalistisk design. C+L er Christian og Lindsay, ja - meg og damen. :D

 

Jaja.

 

edit: øret skal fikses på ;)

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Hehe, joa, men også kommer det ikke lys av tastaturet som på skjermen. Det er uansett bare min personlige mening. Hvis du bruker en farge i hvertfall litt mer som den her, så syns jeg i hvertfall at teksten ville vært bedre å lese.

8188600[/snapback]

Får vel si meg enig med det. :)

 

Ellers synes jeg headeren var for stor, uansett med "skip to content"-funksjonen din.

 

Du skal vel ikke kombinere mannen og kvinnen på bildet med deg og kjæresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...