Gå til innhold

hvilket 360 spill er det lettest å få poeng i?


sykkopat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen av disse "achievment-spillene" som i det hele tatt er kule da?

 

Er ikkenoe problem å få godt over 6-700 gamerpoints i Gears, og det er gøy. Achievmentene i GRAW 2 er jo også veldig lette. Da får du spill som er veldig bra, og som en lett kan få litt poeng i, om det er det du er keen på.

Lenke til kommentar
Sikkert veldig teit spørsmål, men har man egentlig noe brukt for disse poengene annet enn å brife? (Jeg har ikke spilt så veldig mye 360 enda :) ).

8186511[/snapback]

 

Er nok bare for briefing desverre. Har ingenting med poeng du kjøper for å handle online. Men blir alikevel hekta på å få mest mulig poeng på alle spill :)

Lenke til kommentar

Finnes det noen norske achievements sider?

Er relativt fersk på live og har ingen kompiser som spiller live. (De har Sony skylapper hele hurven...stakars...)

Skulle hatt hjelp med bl.a. NBA Live 06 online win achivementen.

Mangler alle TDU online achivements også.

Syns ikke det er så gøy å spille med bare utlendinger hele tiden.

For mange dårlige tapere som kutter spillet før det er slutt. (derfor klarer jeg ikke NBA online win bl.a.)

Lenke til kommentar
Finnes det noen norske achievements sider?

Er relativt fersk på live og har ingen kompiser som spiller live. (De har Sony skylapper hele hurven...stakars...)

Skulle hatt hjelp med bl.a. NBA Live 06 online win achivementen.

Mangler alle TDU online achivements også.

Syns ikke det er så gøy å spille med bare utlendinger hele tiden.

For mange dårlige tapere som kutter spillet før det er slutt. (derfor klarer jeg ikke NBA online win bl.a.)

8189041[/snapback]

 

Norske achivement sider ? Hvis du logger på xbox360 sidene får du se xbox360 profilen din med hvilket points du har, mangler osv. Hvis du lurer på hva som skal til for unlocke ting vil jeg annbefale gamespot feks. Er du ute etter norske gamere å spille mot, er vel det beste å dele navnet ditt(xbox360 id) med andre på forumet.

Lenke til kommentar
Er det noen av disse "achievment-spillene" som i det hele tatt er kule da?

 

Er ikkenoe problem å få godt over 6-700 gamerpoints i Gears, og det er gøy. Achievmentene i GRAW 2 er jo også veldig lette. Da får du spill som er veldig bra, og som en lett kan få litt poeng i, om det er det du er keen på.

8181559[/snapback]

Fight Night 3 er kjempekult. King Kong er jeg også veldig fornøyd med :) LEGO Star Wars 2 er jo egentlig ikke så veldig vanskelig å skaffe poeng på, og det er også er morsomt spill. Dynasty Warriors 5: Empires kan man lett få mye poeng i. Det er også et veldig bra spill, mener jeg i alle fall.

Lenke til kommentar
Jeg trodde man kjøpte spill for gledens/kosens skyld, ikke for å få poeng. :hm:

8196953[/snapback]

 

Jo, men det er jo akkurat poenget. Det er gøy å spille gjennom et spill. Men det blir plutselig veldig gøy å spille gjennom flere ganger når man har poeng (oppgaver) som skal gjøres i tillegg. Da blir det plutselig dødsfett å spille gjennom et spill flere ganger der det ellers ville ligget dødt iogmed at jeg allerede har runnet det.

 

Jeg synes det er utrolig fett å spille for å fullføre de "poeng" greiene bare for å ha gjort det. Er ikke noe jeg kan bruke poengene til, men gøy for min egen del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...