alexandermcloughlin Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Cow Bomb i skull caps Fiendene samla seg rundt den også boom
chelatoth Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Laptop Gun perfect dark N64 "The Laptop Gun is a favorite among CI operatives. When not in use, the Laptop Gun folds up to resemble a laptop PC, allowing it to be carried around enemy bases without attracting attention. For effective disguise, it can open up as a laptop and can boot up to a fixed point before stopping. When unfolded, the gun takes its normal shape and can then be fired. The secondary function converts it into a sentry gun to be placed by the user. The gun will then fire upon any enemy targets that pass by it, making it an effective cover-fire weapon."
Fspirit Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Hookshot/Longshot ifra Ocarina of Time (eller den doble versjonen i Twilight Princess). Brukes til feks. å forflytte seg til områder med mulighet for feste (feks. tre), trekke til seg fiender, drepe mindre fiender, paralysere litt større fiender osv. Uansett, herlig våpen. Hadde vært digg å brukt i en eller annen FPS. Ler meg nesten skakk når jeg tenker på situasjonene et slikt våpen ville skapt i CS
Tøffe-Tetra Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Gravity gun i half life 2, Det er bare morro å bruke
MadLars Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 (endret) banana bomb fra worms var skikkelig digg whipa ut flere av wormsene mine og kompisen min sine worms... hehe de ligner litt på klase bomber. Ble som en gal mann med de bombene :!: så har vi den digge magnumen fra hl2.. vi må for all del ikke glemme de nydelige jedisverdene fra kotor 1 og 2 og sist ikke minst den gode gamle Artic Warfare Magnum Police (AWP) fra css den gode gromm lyden glemmer jeg aldri Endret 18. mars 2007 av MadLars
Trynemjoel Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 FAMAS er en personelig favoritt, og AG i de få spillene de finnes.
SkyMarshall Arts Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 (endret) 1: Cerebral Bore fra Turok 2: Seeds of Evil 2: Steyr AUG A1 fra Counterstrike som Terrorist 3: M1A1 Carbine fra Call of Duty 2 Edit: De er de som skiller seg ut i mengden da kan du si! Endret 19. mars 2007 av SkyMarshall
The Norwegian Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Nå er det tredje gang dette emnet kommer opp i dette forumet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=244458&hl=+våpen
Kiruk Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Banana Bomb og Hallelujah bomb i Worms. Sniper, hva som helst egentlig.
Akuma Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Ingenting som slår redmeer i unreal tournament 2003. Ellers er jo magnumen i goldeneye 64 heilt konge...
Johkmil Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Hookshot/Longshot ifra Ocarina of Time (eller den doble versjonen i Twilight Princess). Brukes til feks. å forflytte seg til områder med mulighet for feste (feks. tre), trekke til seg fiender, drepe mindre fiender, paralysere litt større fiender osv. Uansett, herlig våpen. Hadde vært digg å brukt i en eller annen FPS. Ler meg nesten skakk når jeg tenker på situasjonene et slikt våpen ville skapt i CS 8185046[/snapback] Helt enig. Spesielt de doble. Andre våpen er: -10mm Penetrator (tror jeg den het) fra FEAR. Skyter ut DIGRE nagler. Det er lite som slår synet av en fiende med hodet boltet i veggen. -G36C og/eller MP5 i diverse skytespill. Aner ikke hvorfor jeg liker disse. Synes bare at jeg eier hver gang jeg bruker en av dem. -Alt av våpen i Worms
Hawkn Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 M4 og Lyddemper pistoler i de fleste spill... Selv om de ikke har noe som helst sjangse til å slå det våpnet fra Turok 2 som suger ut hjernen og shit på fiendene.
PantZman Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Hagla i HL1/2 Automat Glock i The Spesialists (HL mod) Mauser fra DoD(?)
Coffey Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Nesten ALLE sverda i Might & Magic: Dark Messiah spessielt samuraisverdet og flammesverdet, men det beste er nok de taggete dolkene
Anbefalte innlegg