Gå til innhold

Har brukere lov til å stjele avatarer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, greit nok at du har skrevet navnet ditt på bildet, men det er teknisk sett ikke du som har LAGET avataren din selv.

 

Dessuten så er det bilde faktisk brukt over alt fordi alle synes hun kjerringen er så digg.

 

Det du burde klage på isåfall er at han har "nicket" ditt i avataren SIN. :)

 

Finnes mye annet i verden å klage/erge seg over enn at noen humper rundt på et forum med kallenavnet ditt (som også er navnet på en stor clan) - i avataren sin.

 

Fred ut...

Lenke til kommentar

Ja? Hva bør vi gjøre med denne saken?

Personlig syns jeg at ingen bør bruke avatarer som er opptatt her i huset.

 

Nå skal dere få løse problemet på egen hånd.

Lager en poll om saken og demokrati vil seire. Pollen stenges etter 2 uker og vi har en vinner ;)

 

Valgene vil bli følgende:

1. Nei, mitt er mitt

2. Ja hvis vedkommende har fått lov til det(pm)

3. Ja, uansett er det bare fritt frem

4. Hva betyder avatar?

 

Noe andre perspektiver jeg har hoppet over?

 

Edit: hva syns dere om avataren min?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva!? PencilCase brukermoderator? Nei nå har jeg aldri!

 

:p

 

 

Valgene ser fine ut de! (Stemmer på nr 2)

8175813[/snapback]

 

Og det sier du, hva tror du jeg føler? Lyst på en liten ferie forøvrig? Jeg er i det rause hjørnet nå ... :whistle:

Lenke til kommentar

Haha, dagens. Der fikk dere meg til å smelte sammen en haug med innlegg som jeg trodde var PC sine og det var rett før jeg sente han en sinna pm.. Så er det ØD som tok avataren hans.

 

*føre opp på topp tre modblemmer*

 

Som dere nå vil se er to av Dahle sine innlegg nå blitt til PC sine innlegg. Og jeg har ikke engang promille.

 

Så med det, nei jeg syntes ikke man bør stjele avatarer. Det medfører kun at Dotten driter seg ut ^^ Jeg skal snarest levere in modkappen og forlate forumet for evig og alltid i skam over denne tabben.

 

Er det nå jeg skal si at reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert? :green:

Lenke til kommentar
Haha, dagens. Der fikk dere meg til å smelte sammen en haug med innlegg som jeg trodde var PC sine og det var rett før jeg sente han en sinna pm.. Så er det ØD som tok avataren hans.

 

*føre opp på topp tre modblemmer*

 

Som dere nå vil se er to av Dahle sine innlegg nå blitt til PC sine innlegg. Og jeg har ikke engang promille.

 

Så med det, nei jeg syntes ikke man bør stjele avatarer. Det medfører kun at Dotten driter seg ut ^^ Jeg skal snarest levere in modkappen og forlate forumet for evig og alltid i skam over denne tabben.

 

Er det nå jeg skal si at reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert? :green:

8175918[/snapback]

 

 

Hehe :!:

Gikk på limpinnen selv så det så...

Man ser jo bare på avatarer og ikke navn, som regel.

Lenke til kommentar

Fritt frem til å stjele avatarer som ikke er egenproduserte fra bunn, da dette blir et åndsverk som er dekket av LOV 1961-05-12 nr 02: Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).

 

Trådstarters avatar er et bilde av en rumpe på ei modell som ikke vedkommende har tatt selv, ergo er det fritt frem til å knabbe den.

 

Syntes det ikke er riktig av forumsmoddene å be vedkommende å fjerne det, selv om det kan være kjedelig for den som har brukt den lengst.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Haha, dagens. Der fikk dere meg til å smelte sammen en haug med innlegg som jeg trodde var PC sine og det var rett før jeg sente han en sinna pm.. Så er det ØD som tok avataren hans.

 

*føre opp på topp tre modblemmer*

 

Som dere nå vil se er to av Dahle sine innlegg nå blitt til PC sine innlegg. Og jeg har ikke engang promille.

 

Så med det, nei jeg syntes ikke man bør stjele avatarer. Det medfører kun at Dotten driter seg ut ^^ Jeg skal snarest levere in modkappen og forlate forumet for evig og alltid i skam over denne tabben.

 

Er det nå jeg skal si at reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert? :green:

8175918[/snapback]

 

Dette stuntet var et av de mest morsomme å være med på for å få frem et viktig poeng. :)

 

Edit: Glemte å si takk til oivind som initsierte hyggen, som så ofte han gjør. :thumbup:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...