Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

En fyr på bussen i dag hadde den største ansamlingen av ørevokst jeg noengang har sett på et levende menneske. Sexy..? Ehm nei. :ermm:

8231518[/snapback]

 

har du seriøst sitti og glodd i øret på en kis såpass lenge? Daaamn.

8239865[/snapback]

 

Han satt rett foran meg i en vinkel at det var umulig å ikke legger merke til det. Det ble såpass gale at jeg faktisk flyttet meg fordi det var så ekkelt.. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest

Gutter som maser. Jeg opplevde et prakteksemplar av hvordan man ikke skal oppføre seg i går. En kompis av meg spurte om jeg ville ha sex med ham, jeg ble ganske satt ut, men avslo på en høfflig måte. Så begynt han å mase og tigge, det var så utrolig patetisk. Nå har jeg mistet all respekt for gutten.

Lenke til kommentar
Vi har omtrent alle vært der, møtt den dama/fyren som virker nesten helt perfekt, helt til vi merker at vedkommende har lange nesehår/stygge matvaner/dårlig personlig hygiene etc. Hva mener du er de største turnoffene? Har du noen sære ting du ikke kan fordra? Del gjerne historier og erfaringer.

8174304[/snapback]

 

 

Største turnoff:

 

Damer som ikke har individualitet og som slavisk følger lederen i jentegruppen

Endret av matty
Lenke til kommentar
I fjor begynte jeg og snakke med en fra blink. Very nice og virket som en grei gutt, helt til han begynte å WHINE! "Åå buu, ingen vil ha meg", "Jeg har så dårlig selvtillit" bla bla bla.

8188672[/snapback]

Å jaa.. Sånt er hat

8189533[/snapback]

 

og det er sånne som dere to som føkker opp selvtilliten til sånne gutter enda mer, og til slutt er de helt håpløse. Det går helt greit først og alt er fint, og når gutten åpner seg dere ser at han er "svak" og bare ditcher og lar han sitte der og undre over hva FAEN han har gjort galt og så er den der etterlatt for død.

 

Good job, gals. Really nice.

8230549[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig med deg der MrLeftfield.

Lenke til kommentar
og det er sånne som dere to som føkker opp selvtilliten til sånne gutter enda mer, og til slutt er de helt håpløse. Det går helt greit først og alt er fint, og når gutten åpner seg dere ser at han er "svak" og bare ditcher og lar han sitte der og undre over hva FAEN han har gjort galt og så er den der etterlatt for død.

 

Good job, gals. Really nice.

8230549[/snapback]

Det hadde vært greit dersom jeg hadde et nærmere forhold til fyr'n, men når han begynner slik etter 5 minutters samtale over msn, da er det BYE.

Lenke til kommentar
er fotballidiot (se punkt 5)

 

.. er turn off for meg.

8196458[/snapback]

For moi ere turn off med jenter som "ææh ohh dævid bæckhøm er så kjekkekar"

Dog så røk mine sjanser longtime på fotball idiot, jeg er en bra oppegående kar men lørdag formiddag er RESERVERT fotball!

 

Turnoff

 

Flass i håret, jeg bare HATER det. (Det meste annet var nevt så lite nødvendig repetere det.)

Endret av brutti
Lenke til kommentar
og det er sånne som dere to som føkker opp selvtilliten til sånne gutter enda mer, og til slutt er de helt håpløse. Det går helt greit først og alt er fint, og når gutten åpner seg dere ser at han er "svak" og bare ditcher og lar han sitte der og undre over hva FAEN han har gjort galt og så er den der etterlatt for død.

 

Good job, gals. Really nice.

8230549[/snapback]

Øh..ja.. etter ti minutter så har man virkelig behov for å åpne seg og må fortelle hvor desp. man er etter dame etc.

 

Spar meg.

 

Hvis du synes det er greit med jenter som er negativ og pessimist fra første stund, så gjerne for meg.

Lenke til kommentar
-manglende øreflipp

8183649[/snapback]

 

Jaha? Prater du om fast øreflipp nå? Altså at den ikke er fri? Du er klar over at det er helt vanlig og at kanskje 1/3 av befolkningen har det?

 

Er nå mange merkelige turnoff-faktorer her, men det får da være grenser for hvor kresne folk skal være. :ermm:

 

(Ja, jeg syns altfor kresne folk er turnoff)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Mulig det. Men syntes jo at hva som er turn off er like ukontrollerbart og forskjellig fra person til person som turn ons. Er jo ikke noe man styrer det. Syntes man noe er motbydelig ekkelt så er det nettopp det for den personen.  ;)

8245554[/snapback]

 

Ja selvsagt. :) Ville bare få fram at det var noe...merkelig. Men det er forresten veldig mye merkelig i denne tråden så. :p

Lenke til kommentar

Min turnoff liste:

 

- 50 år gamle damer som tror de er 18. De damene med slik liten skinnsekk er også sykt ekle.

- Damer med bart.

- Når det er en skog nedentil. Slike "rumpehår" er heller ikke spesielt delikat.

- Svetteringer under armene. (Med mindre de ikke er på gymmen eller noe slikt da)

- Damer som er kritthvite.

- Gule tenner er aldri sexy.

- Dårlig lukt, generelt sett.

- Feite, blonde sossejenter som tror de eier verden.

- Ullgensere.

- Skinnfrakker.

Lenke til kommentar
og det er sånne som dere to som føkker opp selvtilliten til sånne gutter enda mer, og til slutt er de helt håpløse. Det går helt greit først og alt er fint, og når gutten åpner seg dere ser at han er "svak" og bare ditcher og lar han sitte der og undre over hva FAEN han har gjort galt og så er den der etterlatt for død.

 

Good job, gals. Really nice.

8230549[/snapback]

Øh..ja.. etter ti minutter så har man virkelig behov for å åpne seg og må fortelle hvor desp. man er etter dame etc.

 

Spar meg.

 

Hvis du synes det er greit med jenter som er negativ og pessimist fra første stund, så gjerne for meg.

8244833[/snapback]

 

Det hadde vært greit dersom jeg hadde et nærmere forhold til fyr'n, men når han begynner slik etter 5 minutters samtale over msn, da er det BYE.

 

 

 

wow dere 2 må være veldig kjekke å ha som venner...

Lenke til kommentar
wow dere 2 må være veldig kjekke å ha som venner...

8255065[/snapback]

He he..

 

Har mange venner, jeg. ;) En venn som kommer til meg med sine problemer, er hjertelig velkommen. Hobbypsyklog har jeg vært mang en gang.

Men en som prøver å sjekke meg og som begynner sånn, har ingen sjans.

 

Sjekking skal skje med humor og et glimt i øyet! :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Jeg også. Makan til frekkheter i kassa når man ikke får kjøpe pils bare fordi man er 17, feit og blond :ermm:

 

Jeg la meg 11, men fikk ikke sove. Så da ble det til at jeg slang inn ett innlegg her :p

8255887[/snapback]

 

Eid!

 

Her whiner dem som faen, snakker høyt, og irriterer kundene! Flott

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...