Gå til innhold

Tilbakemelding på side til Ungdomsbedrift


Anbefalte innlegg

hei!

 

Vil gjerne ha tilbakemelding på siden jeg har lagd til Frisk Grafiske UB. Dette er en ungdomsbedrift som jeg og 3 andre i klassen driver.

Vi tilbyr tjenester innen grafisk design og web, så lurer jeg på hva dere syns om siden o.l.

Frisk Grafiske UB

 

 

Med vennlig hilsen

Ole Kristian Masdal Svendsen

v/Frisk Grafiske UB

 

[email protected]

http://friskg.no/

Endret av Svendsen2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Den siden synes jeg var meget bra. Behagelige farger, oversiktlig, enkel å navigere på og smarte løsninger. En av de absolutt beste brukersidene jeg har sett her inne, faktisk. Stor tommel opp :thumbup:

Lenke til kommentar

Veldig bra side dette her Ole Kristian. :) Har sett innom den et par ganger før siden dere sitter på huset her, og gjennom referansene deres. Dere gjør en javnt over god jobb.

 

Når det kommer til selve Friskg.no er den også veldig bra utformet. Alt ligger naturlig plassert, fargene passer godt sammen og det hele gir en behaglig opplevelse for øyet. Kommer ikke på noe kritikkverdig. Stå på! :)

Lenke til kommentar

Jeg er imponert! Det er ingen ting verre en å starte "forum-dagen" med å lese poster om folk som ønsker kritikk, du titter på siden å skjønner med en gang at dette er en "hjemmeside" med svært dårlig kvalitet grunnet null/nix/nada/zip kunnskap om verken design eller html..

 

Jeg kan se at dere har peiling på design, og siden gjenspeiler dette!

Et nydelig verk!

 

Har bare et liten ting å påpeke, komprimer bildene litt slik at siden blir raskere å laste..

Lenke til kommentar

Siden strekker seg ikke helt ned for de med større oppløsning. Det blir en hvit og grå stripe (bakgrunnsbildet) nederst som ikke ser helt bra ut der. Foten bør med andre ord være litt høyere. Den lilla besøktlenke-fargen var heller ikke helt vellykket der.

Endret av attach
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...