Gå til innhold

Hvor mange filmer ser du hver uke?

PgUp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Overskriften sier vel det meste, men jeg gjentar:

Hvor mange filmer ser du hver uke?

Hvor mange filmer kjøper du hver uke?

Jeg personlig ser ca. 4-5 filmer...

Endret av Cuz
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser en film hver kveld som oftest. Unntak er når jeg ser serier, som gjerne tar opp en del tid. Nå skal det sies at jeg har 40-50 usette filmer, samt at jeg bestiller 3-5 filmer hver måned i gjennomsnitt. Bruker også mye tid på å se opp igjen filmer, begynte akkurat på A, og har nå kommet til F ca. :p

I dag blir det Dances With Wolves (DC), som varer i nærmere 4 timer.

Endret av StaBBer
Skrevet

Jeg ser ikke så mange filmer men jeg ser mye på serier foreksempel south park:P

jeg har faktisk klart å se 2 sesonger bare lørdag, søndag og mandag... men det er for di jeg har vert syk! jeg ser ikke så mye til vanlig!!! :thumbup:

Skrevet

Ser vel kanskje 3-6 filmer i uka, i tillegg til masse serier. Kjøper vel i gjennomsnitt en halv film i uka (altså en hver andre uke :) ), men kjøper de i rykk og napp (eller hva det heter), sånn at jeg kjøper 10 filmer, venter et par måneder osv.

Du bør forresten legge til det andre spørsmålet i den øverste posten, ellers er det mange som ikke vil se det.

Skrevet (endret)

Varier veldig. Enkelte uker kanskje 2-3 mens de to siste ukene; rundt 10-15 hver uke

Kjøper ofte i bolker. 20 filmer den måneden og kanskje 10 den neste.

Endret av tjalla
Skrevet

Ser stort sett en film hver kveld i uka, bortsett fra når jeg har noe skolegreier eller jobber veldig seint. De helgene jeg er hjemme blir det gjerne 2-4 filmer om dagen, så gjennomsnittlig er det nok 6-7 i uka.

Skrevet

På det meste ca. 18-25 filmer i uka. Og på det minste ca. 4-5. Går i perioder hvor mye jeg gidder. Nå som The Burning Crusade er ute f.eks er det ikke tid til mye film.

Skrevet

Ser vel gjennomsnittlig 1-2 filmer i uka. Når det er ferie blir det litt mer.

Kjøper kanskje 1 gang i måneden. Har kjøpt 3 filmer denne uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...