Gå til innhold

For oss som venter på STALKER.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper (selvfølgelig) at STALKER viser seg å være et bra spill men jeg har fremdeles mine tvil. En ting er at spillet har vært gjennom et rent h***** av en utviklingsprosess men en annen er at i sin helhet virker spillet for ambisøst til å kunne avvikles på en troverdig måte. Det er her jeg håper jeg tar feil og at utviklerne har funnet en måte å la konseptet leve opp til forventningene.

Lenke til kommentar

Tror dette blir veldig bra. Om grafikken ikke er bra har jo ingenting å si. En må klare å se over grafikken på ett spill i dag.

 

Så en 23min gameplay video, og syntes dette kunne minne om en slags FPS utgave av Fallout, det blir veldig ulikt alt som er ute i dag. Noe som er veldig bra.

 

Men de kan jo alltids ta en "Boiling Point" og bare ødelegge en utrolig bra spillide.

 

Vi får se..

 

Noen som vet hvor jeg kan bestille Tin Edition fra Norge? Fant det bare på Spaceworld.no, med der var det bare folk som var "først i køen".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Folk har så store forhåpninger til dette spillet og blir så skuffet når det kommer ut fordi det ikke holder deres mål. De tror vel det blir perfekt fordi de har hatt så god tid på seg.

 

Jeg personlig synes det er et ganske bra spill som vil gi mange timer underholdning.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Iceman22.

 

For å oppsummere spillet på en grei måte, se for deg Oblivion, men annen setting. Så tar du bort endel muligheter og slenger på Russere som snakker engelsk. Så har man S.T.A.L.K.E.R.

 

*EDIT*

For å si det sånn, spillet virker amputert i forhold til hva utviklerne ville.

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar

Jeg tror Eurogamer oppsummerer det best med sin 8 av 10 og avsnittet:

 

"I feel like I should warn people off Stalker. It's a grim beast, with rough animation and that laggy, about-to-explode feeling you get from some less polished PC games. It's really hard in places, and half the text is gibberish. Worse still, it's going to run like a tired old alcoholic on lower-spec PCs... and yet in spite of all this I simply cannot stop talking about it. All day long I've been opening MSN windows to annoyed friends and trying to explain the really awesome thing that just happened in Stalker. More importantly, perhaps, I've been trying to explain to them just what Stalker is. It's like X meets Y meets Z meets oh I wish you were playing it too."

Lenke til kommentar

Har spilt spillet i noen timer nå, og må si jeg liker det veldig godt. Grafikken tatt i betraktning var ytelsen noe dårlig, noe som godt kan henge sammen med at jeg spiller det i Vista.

 

Settingen i spillet er jo fantastisk bra. Veldig bra post apokalyptisk feeling, så fans av spill som Fallout kommer nok til å like Stalker.

 

Jeg syns AIen til fiendene fungerer veldig bra. Det blir litt lengre shootouts enn det man er vant med i vanlige FPS spill. Fiendene passer på å gå i dekning og dersom de er flere må man passe på så ikke noen klarer å flanke deg.

 

Alt i alt vil jeg nok si at spillet ikke helt levde opp til forventningene, noe jeg ofte opplever når jeg gleder meg til et spill for lenge, men jeg kommer definitivt til å kjøpe det når det kommer på fredag og spille det mye fremover.

Lenke til kommentar

Kan si meg enig i at spillet er litt vanskelig. Spilte i begynnelsen på det andt letteste, men stilte det ned til det letteste da jeg ble lei av å dø så ofte. De våpnene man begynner med og får tidlig i spillet er ikke så veldig gode. Men så fort man får spilt litt får man mye bedre våpen, og da blir det mye lettere.

 

Jeg syns forøvrig "iron sigths" ikke var så bra i dette spillet. Ofte tar våpenet opp veldig mye plass på skjermen og det blir vanskelig å sikte skikkelig på fiendene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...