Gå til innhold

For oss som venter på STALKER.


Anbefalte innlegg

Utifra skjermbildene som Iceman22 posta, synes jeg omgivelsene ser fantastisk ut. Hvordan fungerer dag-natt syklusen.

 

Kjipt at det ikke er no demo tilgjengelig, ei heller vil jeg kjøpe et spill som er potensielt dårlig, og det virker overhypa. Føler meg ikke som en skitten pirat hvis jeg laster det ned og tester. Demo burde vært tilgjengelig . . .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utifra skjermbildene som Iceman22 posta, synes jeg omgivelsene ser fantastisk ut. Hvordan fungerer dag-natt syklusen.

 

Kjipt at det ikke er no demo tilgjengelig, ei heller vil jeg kjøpe et spill som er potensielt dårlig, og det virker overhypa. Føler meg ikke som en skitten pirat hvis jeg laster det ned og tester. Demo burde vært tilgjengelig . . .

8193312[/snapback]

 

Enig. Det er litt gambling med spill som ikke har demo. Men de koster ikke all verdens penger heller.

Lenke til kommentar
Spilte i 10 min, og pistolen er veldig stor, men dreper ingenting. Da faller interessen min fort. Våpen er dødelig. Ett treff skal da være nok, skal til og med gå med på 3 treff, men 80 kuler i generell retning av fi skal da holde.

8196154[/snapback]

Sikker på at du traff da? Hjelper lite om 80 kuler går i retning fi om 0 kuler treffer. De tidlige våpnene er gamle, slitte og har dårlig presisjon. Hvis man trykker på dem i Inventory får man stats for hvert våpen.

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i lommelyk?

 

Det er litt mørkt rundt meg..

Trykk 'L'

Endret av ivellios
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få tak i lommelyk? Det er litt mørkt rundt meg..

Trykk 'L'

 

hmm.. Jeg har gjort om "lommelyktknappen" til en annen knapp.. men, det skjer ikke noe..

 

Har man automatisk lommelykt fra starten av? I så få fall har jeg gjort noe galt et sted.. :(

Lenke til kommentar

Spilte litt i sta, relativt artig, men det lagger ganske bra selv på middels og under.. Tror jeg må ta litt virussjekk og renske opp pcen min.. Også har jeg et problem med at minikartet oppe til venstre er helt tomt. Skal vel ikek være sånn? =/

 

Edit: Fikk ikke helt den magiske stemningen av litt spilling i sta, men må spille litt mer først..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Sikker på at du traff da? Hjelper lite om 80 kuler går i retning fi om 0 kuler treffer. De tidlige våpnene er gamle, slitte og har dårlig presisjon. Hvis man trykker på dem i Inventory får man stats for hvert våpen.

Crosshair ble rød.

8196577[/snapback]

Det betyr ikke at du treffer. Det betyr bare at den midterste delen av crosshair er over en fiende. De 4 andre strekene rundt viser hvor treffsikker du er, som er ekstremt lite hvis man ikke bruker sikte. Tidlige våpen har fortsatt ganske elendig presisjon selv om man bruker sikte.

 

hmm.. Jeg har gjort om "lommelyktknappen" til en annen knapp.. men, det skjer ikke noe..

 

Har man automatisk lommelykt fra starten av? I så få fall har jeg gjort noe galt et sted..

Mja, jeg hadde det hvertfall. Sjekk under Options\Controls.

 

Også har jeg et problem med at minikartet oppe til venstre er helt tomt. Skal vel ikek være sånn? =/

Nei, det høres ikke bra ut. Skal sies at det ikke er veldig lett å se om det er tomt eller om det faktisk er noe der. Ser du prikker som representerer andre folk osv? Hadde litt problemer selv i starten, med å se et faktisk kart der, men det er der.

Endret av ivellios
Lenke til kommentar
Sikker på at du traff da? Hjelper lite om 80 kuler går i retning fi om 0 kuler treffer. De tidlige våpnene er gamle, slitte og har dårlig presisjon. Hvis man trykker på dem i Inventory får man stats for hvert våpen.

 

Crosshair ble rød.

8196577[/snapback]

 

Crosshair blir rødt når du sikter på fi... Det er bare å bøye seg ned og trekke rolig av så skal du se du treffer.

 

Du treffer lite med løpe og skyte samtidig på 100m.

 

En fiende dør ikke etter ett skudd i brystet, men etter et 3-4 greie skudd detter han nok. Ved headshot er det one-shot-one-kill

Endret av StormKnight
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...