koglehaugen Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Har nettopp instlert Hamachi, chatting går bare bra. Men når jeg skal dele filer får jeg beskjed om att `Banen\\5,139,xx.xxx finnes ikke eller er ikke en katalog` Noen der ute som kan hjelpe meg m dette, er første gangen jeg tester dette
mard Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jeg er fast bruker av hamachi å har aldri hadd dette problemet. Vet ikke hvordan du har gjort det, men begge brukerne må være med i samme nettverk og være pålågget på hamachi, å ha brannmuren av. Hvis brannmuren er på blokkerer windows forsøket på og browse den andre pcn..
dostojevski Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Har nettopp instlert Hamachi, chatting går bare bra.Men når jeg skal dele filer får jeg beskjed om att `Banen\\5,139,xx.xxx finnes ikke eller er ikke en katalog` Noen der ute som kan hjelpe meg m dette, er første gangen jeg tester dette 8127958[/snapback] Du må aktivere fildeling på maskinen du aksessere. Det står i dokumentasjonen til Hamachi at dette IKKE skal være nødvendig (tror jeg...), men du må gjøre det alikevel. Husk også at IP-adresser skrives med punktum, og ikke komma.
Nessi Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Husk å slå av en eventuell brannmur, prøv å ping hverandre da, får du respons så skal det funke.
VikinGz Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Eneste feilen jeg har hatt med hamachi er at den ikke funker bak en proxy server Og at den har en snedig med å kræsje etter noen dagers oppetid i strekk på windows server 2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå