Andynator Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Batteriet tømte jeg på 24 timer etter mye ringing,trykking,testing som seg hør og bør det første døgnet Har 7 streker nå og har hatt det siden kl 15 i går. Nå har ikke jeg så store forhåpninger til noe som helst batteri nokia putter i telefonene sine så mann må nok bli vant med å lade den Telefonen er 100% fri for slark og tastaturet er flott å bruke Alle funksjoner er oppe og går, telefonen har ikke restartet seg så jeg er veldig fornøyd
Andynator Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Tenkte jeg skulle nevne med tanke på batteriet Etter mitt 1 døgn hadde jeg på wlan søkeren hele tiden. Denne kan mann selvsagt skru av Jeg har konstant bluetooth funksjonen på og jeg bor i et område som vipper mellom 3g og ikke 3g....så disse faktorerne sluker nok sin del strøm
audi200 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Tenkte jeg skulle nevne med tanke på batterietEtter mitt 1 døgn hadde jeg på wlan søkeren hele tiden. Denne kan mann selvsagt skru av Jeg har konstant bluetooth funksjonen på og jeg bor i et område som vipper mellom 3g og ikke 3g....så disse faktorerne sluker nok sin del strøm 8143154[/snapback] Takk for godt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå