Gå til innhold

Little Big Planet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir litt diskutert i "home" tråden, men dette fantastiske spillet må jo ha en diskusjonstråd!

 

LBP@GDC

LBP@GDC 2

 

Dette spillet ser jo sykt morro ut! Måten du har så mye frihet, og ingenting er liksom statisk. Dette skulle ha kommet på 360...  :(

8108368[/snapback]

 

 

heldigvis er det sony som lager det.....phew

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
heldigvis er det sony som lager det.....phew

8108914[/snapback]

 

Kan du forklare litt mer? Hvorfor er det "heldigvis"?

8109144[/snapback]

 

Fanboy sitt verdensbilde spinner bare rundt Sony, latterlig at noen kan ha så store skylapper.

Det er folk som han som gjør at jeg synes det er vanskelig å bli glad på Sony sin vegne når de kommer med slike godsaker som dette.

 

Skjønner ikke at folk generelt kan sette pris på og se kvaliteten på mye av det som kommer i tiden fremover, uavhengig av om det er Sony, MS eller Nintendo sin plattform det kommer på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
ok grunnen til at det var "phew" at det var sony som har laget det var at da kommar det definitivt ikke ut på noen andre konsoller  noe som er bra da jeg tror dette  kan hjelpe på salgstallene til ps3

8109259[/snapback]

 

så? betyr det virkelig noe for deg om en konsoll selger mye eller lite?

hadde det kommet til 360 kunne man spart litt penger...

Lenke til kommentar

jepp salgstall er jo den viktigste delen av det som avgjør en vinner av en konsoll krig......og den som selger mest får mest av spill derfor håper jeg ps3 tar igjen 360

 

sånn at jeg får masse spill og velge i samt en stille og (forhåpentligvis) holdbar konsoll

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
jepp salgstall er jo den viktigste delen av det som avgjør en vinner av en konsoll krig......og  den som selger mest får mest av spill derfor håper jeg ps3 tar igjen 360

 

sånn at jeg får masse spill og velge i samt en stille og (forhåpentligvis) holdbar konsoll

8109550[/snapback]

 

Har du utdanning eller spesial komptetanse innenfor tulleposter? Må innrømme at jeg syns du har en merkelig tankegang! Men deg om det! :)

 

Syns hvertfall det så gøy ut, så for min del er det synd det ikke kommer til X360..

Lenke til kommentar

Klart det er bra det er Sony som står bak. Dette vil være en nøkkeltittel for Sony og ps3. Forhåpentligvis vil det bety god bruk av ps3s maskinvare ( her burde jo sony stille sterkt) hyppige oppdateringer av innhold, bra grensesnitt mot " home" etc., etc.

Lenke til kommentar
Klart det er bra det er Sony som står bak.

8110063[/snapback]

 

Hva med å finne ut hvem som "står bak" før du uttaler deg på den måten. ;)

 

Sony today announced LittleBigPlanet, a four-player cooperative platformer from Media Molecule (Rag Doll Kung Fu) that is as much about creating as it is platforming.

 

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3157799

 

Det er altså folk som opprinnelig jobbet hos Lionhead Studios som står bak LBP.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Klart det er bra det er Sony som står bak.

8110063[/snapback]

 

Hva med å finne ut hvem som "står bak" før du uttaler deg på den måten. ;)

 

Sony today announced LittleBigPlanet, a four-player cooperative platformer from Media Molecule (Rag Doll Kung Fu) that is as much about creating as it is platforming.

 

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3157799

 

Det er altså folk som opprinnelig jobbet hos Lionhead Studios som står bak LBP.

8110140[/snapback]

 

No shit Sherlock!

Jeg trodde det var Howard Stringer som programerte dette her på fritiden.....

SCEE er utgiver, det holder for meg.

Lenke til kommentar
No shit Sherlock!

Jeg trodde det var Howard Stringer som programerte dette her på fritiden.....

SCEE er utgiver, det holder for meg.

8110245[/snapback]

 

Hva som holder for deg er nå så, det er likevel idiotisk. Det er det samme som å si at Microsoft står bak Gears of War. Skjønner du, Watson?

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...