Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Før i tiden fikk jeg automatisk opp Equipment (B+8....) når jeg trykket på "o." Av en eller annen grunn fungerer ikke det lenger.... Det jeg lurer på er hvordan man binder "o" til Equipment? Er CS 1.6 det er snakk om nå.... Endret 5. mars 2007 av heanwi
Skrote Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Han lurer på hvordan skal han få menyen du får når du trykker på "B8" til å komme automatisk når du trykker på knappen "o" Altså menyen hvor du kan kjøpe granater og kevlar. Ved å bare trykke på "o" så skal akkurat den menyen komme frem. Er det det du lurer på? om det er det så har jeg ikke noe anelse hvordan man skal gå fram for å fikse det.
JohndoeMAKT Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (endret) bind "o" "buyequip" Eventuelt gå i Options->Keyboard EDIT: O? Har du virkelig så lange fingre? Er ikke B+N for buymenus lengre? Endret 6. mars 2007 av JohndoeMAKT
Merko Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 bind "o" "buyequip" Eventuelt gå i Options->Keyboard EDIT: O? Har du virkelig så lange fingre? Er ikke B+N for buymenus lengre? 8088041[/snapback] Vil tro at han har 2 hender med 5 fingrer på hver. Men som JohndoeMAKT sa: bind "o" "buyequip" er løsningen.
H3lld0g Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Er det mulig å binde sånn at man automatisk kjøper bestemte våpen og sånt? sånn at hvis jeg bare presser den keyen så kjøper den colt og granater automatisk? Hadde jo vært skikkelig praktisk
Lapp1 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Er det mulig å binde sånn at man automatisk kjøper bestemte våpen og sånt? sånn at hvis jeg bare presser den keyen så kjøper den colt og granater automatisk? Hadde jo vært skikkelig praktisk 8093394[/snapback] Er fult mulig det ja En kjekk side å gjøre det på, er her for cs1.6 og cz, eller her for Counter-Strike Source
JohndoeMAKT Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Vil tro at han har 2 hender med 5 fingrer på hver. Siden Quake1 kom ut er det faktisk blitt vanlig å ha den ene hånda på musa, og ikke spille med begge på tastaturet.
neadii Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 CPL GUI er en fin ting 8093589[/snapback] Nei, absolutt ikke. CPL Gui er bare noe tull som alle laster fordi de tror de blir gode av dem. Egen config.cfg er en mye bedre ting.
JomT Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Er det mulig å binde sånn at man automatisk kjøper bestemte våpen og sånt? sånn at hvis jeg bare presser den keyen så kjøper den colt og granater automatisk? Hadde jo vært skikkelig praktisk 8093394[/snapback] Er fult mulig det ja En kjekk side å gjøre det på, er her for cs1.6 og cz, eller her for Counter-Strike Source 8093703[/snapback] den siden skal jeg prøve når jeg kommer hjem
............... Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 CPL GUI er en fin ting 8093589[/snapback] Nei, absolutt ikke. CPL Gui er bare noe tull som alle laster fordi de tror de blir gode av dem. Egen config.cfg er en mye bedre ting. 8094348[/snapback] eller en moda cpl gui er min favoritt. (for de late)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå