Sirslask Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg fikk FarCry for en stund siden men aldri hatt tid til å spille det, men da jeg skulle prøve virket ikke DVDen til spillet. Den ville ikke leses, den fungrer ikke noen steder jeg har prøvd den og jeg finner heller ingen mail på hjemmesida til spillet, noen ide til hva jeg kan gjøre? Jeg får ikke byttet det i butikken siden jeg ikke har kvitering eller lignende.
Coffey Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk FarCry for en stund siden men aldri hatt tid til å spille det, men da jeg skulle prøve virket ikke DVDen til spillet. Den ville ikke leses, den fungrer ikke noen steder jeg har prøvd den og jeg finner heller ingen mail på hjemmesida til spillet, noen ide til hva jeg kan gjøre? Jeg får ikke byttet det i butikken siden jeg ikke har kvitering eller lignende. 8076364[/snapback] Har du DVDleser?
Coffey Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Eh ja... jeg er ikke retarded heller 8086758[/snapback] Hehe , men åssen sletter jeg en dobbelpost? EDIT: Jeg veit egentlig ikke, men er en mulighet at pcen ikke leser dvd+/-r? Endret 6. mars 2007 av latter17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå