Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En langstrakt Klan med den rekordlave entusiasmen og interessen for Enga er tamme greier! Vi må klumpes sammen under taket i Cola skal det bli noe liv, frem til interessen for Enga og norsk fotball kommer tilbake (hvor mange år går det mellom toppene?).

Skrevet (endret)

Jeg har spurt både på klansforumet og hatt mye dialog på twitter med flere i styret om hvorfor de tror at bredden er bedre en cola.

De fleste svarer rett og slett ikke på spørsmålet.

Eneste som har gitt konkret tilbakemelding er Aslak fra Gatasparlament som sier at man ser bedre på bredden.

Det er jo ett greit argument, men det burde egentlig ikke være ett salgsargument på en supportertribune.

Endret av PatSharpX
Skrevet

Hadde gjort det jeg også, men siden både søster og jeg får sesongkort av fattern til jul føler jeg at jeg må stå med de.

Men blir jo med AE hver gang de ikke er med da. Og bortekamper, selv om det er litt annerledes.

Skrevet (endret)

Kan virke som om klanen selv skjønner at de har gjort ett meget dårlig valg når det kommer til tribune.

C5mgDrO.jpg

Dette skriver de som kommentar på linken til nyheten jeg postet over der etter at det har haglet med negativ tilbakemelding.

Endret av PatSharpX
Skrevet

Historisk gjennombrudd? Eneste forskjellen jeg kan se fra tidligere år er at de som er medlem av klubben ikke lenger slipper inn på klansfeltet?

Blir vel fort Bendit med AE på meg neste sesong.

Skrevet

Uten at jeg kan si noe som helst, det kommer info etterhvert på hvorfor VB sees på som et bedre valg, det jobbes også med konkrete tiltak for å gjøre opplevelsen på VB bedre. Ha litt tålmodighet før man sabler ned de som tross alt jobber FOR supporterne.

Skrevet (endret)

Nei du må gjerne hive deg på hylekoret, for all del. Poenget mitt er at det går ann å la Klanen komme med en uttalelse på hvorfor dette ansees som det beste alternativet før man går helt i bananas og kritiserer alt og alle.

Endret av faldmo
Skrevet

Det kan ikke jeg svare på, jeg sitter ikke i klansstyret dessverre. Så det er et godt spørsmål. Men jeg kan si så mye som at det kommer ikke noe info enda fordi det skal inngås avtaler rundt diverse punkter - som som sagt skal gjøre VB bedre enn det var/er i år, håper man da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...