Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Hvor mange ganger har vi ikke hørt "en motivert John Carew" de siste 2-3 årene? Kan ikke se hvorfor han skulle få motivasjonen (om det faktisk er motivasjon det er) tilbake i Vålerenga og Tippeligaen. Kanskje hvis han kom for å spille for favorittlaget, men når man hører at man er langt fra hverandre vedrørende lønn, så ønsker han ikke bare å hjelpe VIF. (ikke at jeg forventer det heller)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen så irriterende det var med den starten da. Merkelig førstemål, for både Gonzalez og Nordvik skal ha ganske godt tempo i kroppen. De var muligens ikke like på hugget som Gatt, noe som egentlig beskriver kampen godt. Vi spilte ikke kjempebra, både Børven og Diamanka var ikke så veldig gode idag, men jeg er likevel positiv til det jeg så. Diamanka hadde virkelig noen gode touch av og til og kan bli kjempegod etterhvert som han får vendt seg til laget. Børven er der jo, men mangler den siste lille flaksen.

 

Fellah bør få kontrakt ASAP. Han ligger en klasse over resten av spillerne våre, og man ser han er "på" selv når han ikke får ha ballen så mye. Barrett var skuffende idag, litt rare valg og viser igjen at han er en dårlig avslutter. Igjen, veldig kjedelig start på kampen, rett etter at vi får se intervju med Andresen der han påpeker kontringsstyrken til Molde, før vi slipper inn 2 mål som kommer på klassisk Molde-vis. Gøy å se Chuma igjen, som har fått veldig mye mer selvtillit etter låneoppholdet i Ull/Kisa. Han har alle forutsetninger for å gjøre det bra, et fysisk monster om han bli enda litt mer aggressiv og fysisk.

 

Tror vi skal ha nok kvalitet og etterhvert bredde i denne troppen til å kunne gjøre det bra, dessverre har vi manglet hele følelsen og en GO i laget. Det er vanskelig å snu på sånt, selv om vi var på vei med Håvard, men jeg tror vi kan få til noe fra og med neste år. Med tap her idag er det vanskelig å være med i toppen, men vi ser jo på Viking nå, hvordan vi lett kunne vært det hadde vi vært litt dyktigere. Spent på fortsettelsen nå, men irriterer meg over situasjonen vi er i likevel.

Lenke til kommentar

Sier så mye dustete og er ikke en spesielt god kommentator sånn overall!

 

MA mener vi er litt i rute. Jobben hans er ikke bare å vinne gull, selv om vi ofte tror det: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3459823.ece

 

Vi ønsker å være topp fire hele tiden, og innimellom være med å kjempe om gull. I tillegg skal vi ha en bærekraftig økonomi, et positivt regnskap og vi skal utvikle gode, talentfulle fotballspillere. Alle de tingene er vi innenfor, bortsett fra at vi for øyeblikket ikke ligger innenfor topp fire, sier Andresen

Lenke til kommentar

"Vålerenga var fullt på høyde med Ole Gunnar Solskjærs menn de siste 78 minuttene av bortemøtet med Molde søndag, uten at det var nok til noe som helst."

"Eliteserietabellen kunne imidlertid sett annerledes ut om det ikke hadde vært for Moldes pangstart. Vålerenga presterte nemlig solid utover i oppgjøret, og dominerte banespillet på Aker Stadion. I tillegg til mer ballbesittelse, kom gjestene til hele 18 avslutninger, og Martin Andresens gutter traff med 38 pasninger mer enn vertene."

 

Fra NRK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...