Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anngående vår reservekeeper er jeg helt enig med deg Olum. Han har vel vært i klubben vår i 10 år nå, hvor av 8 som reservekeeper. Men han har aldri skifta klubb. Har respekt for ham PGA det, selv om han ikke er sikkerjheten selv i mål.

Har ikke skrevether på en stund, så kan også si (ganske overflødig) at 3-0 over molde var utrolig godt, slev om kampen ikke var super-fotball. 3-0 er allikevel 3-0 uannsett.

Fikk ikke hørt cup-kampen, men fulgte den på vif-fotball. Var helt greit, virka ganske uproblematisk. Uansett kjipt at vi må til verdal for å spille cup.

(Ikke for å begynne en avsluttet diskusjon igjen, men doffen-diskusjonen var fornøyelig lesning etter et surt nederlag mot start.)

Lenke til kommentar

De mener vel at Breen ikke gjør nok for å stoppe at det blir poengtrekk. Det første Breen sa når det ble snakk om poengtrekk var at vi(supporterne) skulle skjerpe oss. nå i senere tid har han sagt at han er imot poengtrekk pga bluss. derfor syns mange at han behandlet oss supportere feil.

Lenke til kommentar
Vi skal møte Follo borte i neste runde av cupen. Kampen er 28. mai kl. 18. Høres ut som grei skuring det, skal nok ikke bli en cupbombe.

Follo? :D

 

 

Jeg bor jo på Langhus, som er 10 min fra Ski, så skal nok dit jeg :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...