Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske jeg kunne si: "Fuck deg din jævla bonde/soss. Du orater bare bullshit og har ikke peiling på fotball:" Desverre kan jeg ikke det. Jeg kan bare nikke bekreftende på hodet, men med en liten korrektur. Morten Berre har scoret 5 mål i år. Det er litt flere enn 3.

Lenke til kommentar

Hva tror folk om vår nyeste anskaffelse da? VIF leier islandsk spiss.

Gunnar Heidar Thorvaldsson spiller spiss på Islands landslag, og der sitter for eksempel Veigar Pall Gunnarsson på benken, sier Aalbu. - Han er en typisk målscorer, han er rask og god teknisk. Og han er god i boksen.

 

VIF er enige med Hannover 96 om en leieavtale ut juni neste sommer, med opsjon på kjøp.

 

Veldig spent på dette, og veldig glad for at vi får en ny spiss på banen. Det trenger vi sårt, så håper han kan score mange mål.

Lenke til kommentar

Virkelig deilig. Endelig klarer vi å score mål og nå skal vi til Europa :D Om jeg har forstått det rett er det en runde til før gruppespillet? Brix scorte sitt førstye mål (?). Morsomt at gutten som alltid stod på grusbanen der jeg bodde og drev med egentrening, er blitt så god som han er nå. :)

 

Hva er det som egentlig skjer i Valhall før kampen mot Start på søndag? No politiske greier for at vi skal få egen stadion eller no. Tenkte jeg skulle komme meg dit. Er det noe jeg bør vite om på forhånd eller koster det noe penger?

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Sjekk klanen.no der står ALT:D men det er gratis, og du får gratis buss til Ullevåll....

 

Ellers en svak kamp. En straffemiss, bomme på flere 100%. Enga var svake, Ekranes var enda svakere. Kanskje et andre divisjons lag.

 

Men bra at Brix scora;) han hadde to muligheter før den ene hvor han burde ha scora og den andre hvor han tryna. Han kyssa også vif logoen<3.

 

Svakt med tilskuere, men jeg angrer IKKE på at jeg dro dit. Pengene gikk til VIF mot rasisme eller var det uefa greie? Og det er ikke hver dag at VIF scorer 6 mål:)

Lenke til kommentar

På det arket vi fikk på kampen i går sto det at det var graits buss til kampen.

 

Tenker jeg tar turen, selv om den er en rimlig god omvei for meg :p

 

Er det sikkert at vi starter med bortekamp?

Det er jo best, men da er jeg bortreist når hjemmekampen går :(

For se om klanen airways kommer opp med ett godt tilbud til bortekampen da.

Hadde vært morro med en tur.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Ey! jeg har ikke somla meg fram til å lete opp en enga tråd!

Grætts til alle for igår :D Gleder meg til søndag.

 

Jeg spør her og jeg siden jeg sikkert får et svar kjapt her:P

 

Hva sto det på banneret som vålerenga rullet ut på begynelsen av kampen igår?

Jeg så ingen ting, sto under det røde teppet.

 

 

(6-0 woooho!)

9398845[/snapback]

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...