PatSharpX Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Spennende. Noen som har tenkt seg på kamp i morgen? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Rønsen: "Is the football different from what you are used to?" Aaron: "No it's not different, it's the same ball I used to play" Hahaha Morsomt kjøp da. Kan bli bra å ha for fremtiden. Børven skal jo helst ikke være her noe særlig lenger enn 2 år. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Søte lille nervøse gutten 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Midtbanespiller Martin Pusic er klar for Fredrikstad og skal spille for rødbuksene ut årets sesong. Les mer på vif-fotball.no Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 (endret) What? Hvorfor? Frigjøre en plass i utenlandskvoten ja. Likevel... Endret 30. august 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Flott. Likte han aldri. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Betyr det at det er enda en ny spiller på vei inn rett før vinduet stenger eller går plassen til Aaron? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Det er visst maks 9 spillere i bruk fra utlandet hver helg, og vi hadde 9 stykk selv med Pusic, nå står vi på 8, og har plass til en til. Kanskje du er inne på noe her... Edit: Suleiman Ahmed er jo også utlending, da er vi jo oppe i 9 med Aaron. Edit 2: Og Sidoine Oussou da... Jøss, da er vi 10 nå. 11 med Stoor. Endret 30. august 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Ut med Pusen, altså. Det var vel bare Guds vilje. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Fuck, fuck fuck. Bojan skal visstnok ha "Likt" Hønefoss på facebook idag og HBK kaller inn til pressekonferanse 10.00 imorgen vedrørende nye signeringer. Nei nei nei. Vi mangler personligheter i Vålerenga allerede, ikke la oss miste kult-helten vår. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Det liker jeg svært dårlig! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Ryktene sier at dealen allerede er klar, ja... blir bra oppgitt om dette stemmer. Bojan er mer enn god nok for å spille i enga, og han ER Vålerenga i nyere tid. Dette burde være for å gjøre ledig plass til en knallsignering av et eller annet slag - Bojan ut og andre Bojan inn f.eks er eneste akseptable for tapet av VÅR BOJAN Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Hvis Bojan drar blir jeg trist. Bør være en veldig god grunn til at Vålerenga selger han. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Hvor er ryktene du leser Cosha? Fy faen, kan ikke være sant. Berre og Fellah forsvinner vel i løpet av 1 1/2 år, og da har vi mistet mine 6(!) største favoritter på Vålerenga i løpet av 2 år. Fellah, Singh, Bojan, Berre, Nielsen, Dos Santos Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Hvor gir de bort/selger de den Store Klanshelten? Stemmer dette blir jeg bare utrolig oppgitt over folka på Valle, nok en gang Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Bojan er i troppen til kampen imorgen i alle fall. Roer meg litt, men kommer til å være skitnærvøs fram til klokka 10 imorgen. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 30. august 2012 Rapporter Del Skrevet 30. august 2012 Jeg savner de dagene når Vålerenga kunne tiltrekke seg etablerte spillere som skapte litt blest. Det er trist hvor mye vi har fallt i kvalitet bare på 2 år Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. august 2012 Rapporter Del Skrevet 31. august 2012 Den pressekonferansen til Hønefoss startet for 20 minutter siden, men har ikke hørt noe om Bojan. Da begynner jeg å roe meg litt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. august 2012 Rapporter Del Skrevet 31. august 2012 Den pressekonferansen til Hønefoss startet for 20 minutter siden, men har ikke hørt noe om Bojan. Da begynner jeg å roe meg litt. Tenkte det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå