Gå til innhold

Hva gjør man i lvl 20?


Anbefalte innlegg

Har nettop begynt og spille GW etter at jeg gikk lei av wow så.

Hva gjør man egentlig i lvl 20? er det noen instancer, eller noe lignede man gjør, eller pvp? har fått det for meg at en del level 20 folk bare står i byen og prøver og trade runecape gold eller andre spill greier...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Man kan jo fullføre stoyline, prøve seg på elite-missions, spille pvp, lage egne builds, cappe elite skills, jobbe med titles, få master rewards i missions du ikke har det i, eller farme. Evt bare stå å dasse i byene og kjede ræva av seg.. ;)

Lenke til kommentar

Vel. Jeg prøvde å spille WoW her for en mnd siden. Holdte ut en mnd før jeg ble dritt lei av å løpe rundt å grinde som en gal for å komme opp i level. Startet heller opp med GW igjen som jeg har hatt et langt opphold med. Personelig synes jeg det er mye bedre enn WoW. Er først når du er blitt level 20 at spillet virkelig viser sin styrke etter min mening. adawen nevner vel mye av det som gjør spillet morsomt når du er blitt level 20. Utfordringen med nye builds og da spesielt farme builds synes jeg er meget morsomt. Det eneste jeg savner fra WoW er faktisk Auction House. Noe som burde ha blitt lagt til i GW.

Lenke til kommentar

Utrolig at ingen her legger vekt på den gode PvP-en i Guild Wars som overgår en god del andre mmorpgs.

 

Når du er lvl 20 så sats på PvP... Gjør missions for å få Elite Skills og deretter lag builds og gå å mei ned folk.

 

En god spiller med skills og riktig build kan drepe alt og alle.

 

Du kan se på store Guilds som sloss mot andre gode guilds gjennom "OBserve" Funksjonen og deretter se hva som venter deg på lvl 20.

 

Jeg har spilt WoW lenge og gått lei... Guild Wars er god alternativ innen Age Of Conan eller noe annet kommer ut.

Lenke til kommentar
En god spiller med skills og riktig build kan drepe alt og alle.

 

Kremt, nåja, en god spiller med en god build vil kunne hamle opp med ganske mye, men det fine med Guild Wars er nettopp det at det ikke finnes noen builds som kan ta absolutt alt. Uansett hva slags build du kjører så finnes det counters. ;)

Lenke til kommentar
Du går rundt i byene og whiner om gold.

8092267[/snapback]

 

Du er en WoW-spiller som ser NED på GW folka tipper jeg? :ermm:

8093942[/snapback]

 

\0/

 

For det første, så spiller jeg ikke WoW.

 

For det andre, Så har jeg spillt Guild Wars siden det kom ut og har vært aktiv i 2 kjent norske guilder.

 

Så ikke kom her å si at jeg ser ned på Guild Wars.

 

._.

Lenke til kommentar
Du går rundt i byene og whiner om gold.

8092267[/snapback]

 

Du er en WoW-spiller som ser NED på GW folka tipper jeg? :ermm:

8093942[/snapback]

 

\0/

 

For det første, så spiller jeg ikke WoW.

8137064[/snapback]

 

WoW: Stifi,Dunemaul-mage lvl 60 pvp

WoW: Dostuffz,outland-druid lvl 60 pve

WoW: Rynssul,Outland-Warrior lvl 60 pvp

 

Liar, liar, pants on fire

Lenke til kommentar
Du går rundt i byene og whiner om gold.

8092267[/snapback]

 

Du er en WoW-spiller som ser NED på GW folka tipper jeg? :ermm:

8093942[/snapback]

 

\0/

 

For det første, så spiller jeg ikke WoW.

8137064[/snapback]

 

WoW: Stifi,Dunemaul-mage lvl 60 pvp

WoW: Dostuffz,outland-druid lvl 60 pve

WoW: Rynssul,Outland-Warrior lvl 60 pvp

 

Liar, liar, pants on fire

8137098[/snapback]

 

Pwnd, den er vel litt 0ld.

 

Slutta for lengst.

Lenke til kommentar
En god spiller med skills og riktig build kan drepe alt og alle.

 

Kremt, nåja, en god spiller med en god build vil kunne hamle opp med ganske mye, men det fine med Guild Wars er nettopp det at det ikke finnes noen builds som kan ta absolutt alt. Uansett hva slags build du kjører så finnes det counters. ;)

8135499[/snapback]

 

Hehe, merk GOD spiller. Jeg mente ikke at det fins en build eller class som er overpowered. Men uansett hva du velger så vil det være dine egne skills som bestemmer utfallet, nettopp fordi det er så balansert og fordi det fins så mange skill/class kombinasjoner at hver kamp blir annerledes.

Lenke til kommentar
Bare PvP blir jo kanskje litt kjedelig i lengden.

8148606[/snapback]

 

Mjaa... Smak og behag, noen vil nok like det. PvE blir jo også kjedelig i lengden. Kjenner mange som bare spiller/spilte PvP, og mange som bare spilte/spiller PvE, og de trivdes med det de holdt på med.

Personlig foretrakk jeg PvE over PvP, men det var fordi jeg aldri satt meg noe særlig inn i PvP. Stort sett spilte jeg kun når det var double factions weekends i Factions.

Men jeg skal ærlig innrømme at når jeg var i en guild som spilte GvG en gang i uken, var det noe jeg gledet meg ekstremt til. Selv om vi fikk spö pleide det å være svinmorsomt :)

Endret av keungz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når du er lvl 20 kan du jo spille gjennom resten av missions som utgjør storylinen, du kan kjøpe Factions og Nightfall og spille gjennom to nye storylines, du kan gjøre Elite Missions (12-manns instancer), andre elite-områder som krever veldig mye av teamet f.eks. The Underworld og Sorrows Furnace, eller du kan satse PVP og spille Guild Battles, Team Arenas, Alliance Battles, Competitive Missions eller hero battles.

 

Vil du forøvrig satse PvE, så finnes det mange high-end områder. Her er en liste:

The Deep (12-mann)

Urgoz Warren (12-mann)

Domain of Anguish (12-mann)

The Ebony Citadel of Mallyx (12-mann) (Mallyx er forøvrig den vanskeligste bossen i spillet)

The Underworld (8-mann)

Fissure of Woe (8-mann)

Sorrows Furnace (8-mann)

Ruins of the Tomb of Primeval Kings (8-mann)

 

Alle disse områdene har bosser som dropper veldig attraktivt phat loot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...