Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. er ferdigutviklet (PC)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC
Det er da slettes ikke uvisst. Det er den store friheten, den gode atmosfæren, AI'en, de skumle momentene, actionsekvensene, historien, gameplay, oppdrag, osv. Det er det som skal være så bra med spillet.

8065230[/snapback]

 

mmmm.... skeptisk.... Har liksom hørt den der før. Venter i spenning på de første omtalene.

Dersom dette er veldig bra og utviklerne er klar over det, er det jo rart spillet ikke er publisert/hypa mer (reklamert, reviews etc) den siste tida...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er da slettes ikke uvisst. Det er den store friheten, den gode atmosfæren, AI'en, de skumle momentene, actionsekvensene, historien, gameplay, oppdrag, osv. Det er det som skal være så bra med spillet.

8065230[/snapback]

 

mmmm.... skeptisk.... Har liksom hørt den der før. Venter i spenning på de første omtalene.

Dersom dette er veldig bra og utviklerne er klar over det, er det jo rart spillet ikke er publisert/hypa mer (reklamert, reviews etc) den siste tida...

8065289[/snapback]

Du surfer ikke mye du? ;)

Lenke til kommentar
Det er da slettes ikke uvisst. Det er den store friheten, den gode atmosfæren, AI'en, de skumle momentene, actionsekvensene, historien, gameplay, oppdrag, osv. Det er det som skal være så bra med spillet.

8065230[/snapback]

 

mmmm.... skeptisk.... Har liksom hørt den der før. Venter i spenning på de første omtalene.

Dersom dette er veldig bra og utviklerne er klar over det, er det jo rart spillet ikke er publisert/hypa mer (reklamert, reviews etc) den siste tida...

8065289[/snapback]

Du surfer ikke mye du? ;)

8065356[/snapback]

 

de første omtalene er positive :)

Lenke til kommentar

System requirements Recommended: Intel Core 2 Duo E6400 / AMD Athlon 64 X2 4200+, 1GB RAM, DirectX 9.0c compatible 256MB graphics card nVidia GeForce 7900 / ATI Radeon X1900, 4x DVD-ROM, 128kbps Internet connection for multiplayer.

 

Minimum: Windows XP SP2 / 2000 SP4, Intel Pentium 4 2000 MHz / AMD Athlon XP 2000+, 512MB RAM, 10GB hard disk space, DirectX 8.1 compatible 128MB graphics card nVidia GeForce 3 / ATI Radeon 9200, DirectX 9 compatible soundcard

 

spillet kjører veldig bra også på gamle pinglemaskiner som laptopen min i sign. :thumbup:

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Gleder meg :D Husker jeg holdt meg veldig oppdatert om spillets progresjon i begynnelsen, men ettersom årene gikk, dabbet det veldig av, og det var mange skuffende vendinger som kanskje viser seg å ha vært nødvendige), men, Blir veldig veldig spennende å se hvordan det blir :) (har kanskje litt for høye forventninger igjen nåda.. men men) håper det blir bra :D next deus ex eller noe sånt :)

Lenke til kommentar

Endelig en tittel man kan skrive seg litt forventninger til.

Nå har det ikke vært noe annet en regelrett mas fra konsoll-fronten syns jeg og det har så og si ikke blitt skrevet noe annet en konsoll-stuff i det siste så at PC-fronten får noen spill de også er pinadø på tide!

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Endelig en tittel man kan skrive seg litt forventninger til.

Nå har det ikke vært noe annet en regelrett mas fra konsoll-fronten syns jeg og det har så og si ikke blitt skrevet noe annet en konsoll-stuff i det siste så at PC-fronten får noen spill de også er pinadø på tide!

Gleder meg :)

8066455[/snapback]

Enig med degder, endelig et spill som er laget for PC. Så vi kan vente oss en skikkelig inventory og HUD i STALKER, imotsetning til f.eks den ekle xbox menyen i oblivion. :hrm:

Lenke til kommentar
Special Edition får du kjøpt for 409kr (+29kr frakt) hos CDON. Ingen toll eller noe sånt heller. :)

ser ikke special edition der jeg :( (norsk cdon)

8064506[/snapback]

 

WTF?! Den har jo bare forsvunnet! Den var der for noen dager siden (jeg vet, for jeg bestilte den!), men nå har de tatt den vekk. Nåde dem om de ikke sender meg min kopi! :mad:

 

EDIT: Hmm, ordren min ligger i det minste fortsatt under ordrestatusen min:

8065189[/snapback]

 

Min ordre ligger også der enda. Så håper de ikke roter dette til. SKAL ha den Tinn-boksen.

Lenke til kommentar

Dette er rått, men hva står egentlig S.T.A.L.K.E.R for?

 

Gleder meg, mange år tok det, men tiden er snart inne...

 

Aha, der er løsningen min:

 

In S. T. A. L. K. E. R., the player assumes the identity of a "Stalker", or illegal explorer/artifact gatherer, in "The Zone". "The Zone" is the location of an alternate reality version of the Chernobyl Power Plant after its 1986 explosion which contaminated the surrounding area with radiation, and caused strange otherworldly changes in localized fauna, flora and even the laws of physics.
Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Grunnen til at dei skreiv Stalker på den måten var visstnok pga. copyrights eller noko sånt. Utviklarane har sagt at det å finne ut kva Stalker står for er ein del av spelet, og skal vere med i historia.

 

Ser vi på THQ si side for spelet får vi denne forklaringa:

Scavengers

Trespassers

Adventurers

Loners

Killers

Explorers

Robbers

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...