Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. er ferdigutviklet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En demo til et sånt spill er så og si umulig. Verken Gothic 3 eller Oblivion hadde en demo heller. Mer eller mindre ingen sånne spill har demoer, bortsett fra Gothic 2, som var såpass lineært i starten at det så vidt var mulig.

8062381[/snapback]

 

Av de du nevner der, så er det vel bare Oblivion som ikke har en demo.

 

Gothic 3 hadde faktisk også en demo, om ikke litt langt etter release... http://gamer.no/nyhet/pc/gothic_3/33369

Lenke til kommentar
Forhåndsbest. 309,- ved Playx.no ser jeg. Skulle gjerne hatt en spec. edition, dog.

8061348[/snapback]

 

Husk at Playx.no sender fra Danmark, slik at om spillet ditt kommer på over 200kr må du legge på en del i moms. :thumbdown:

 

Riktignok fortsatt billigere enn de fleste andre steder.

Endret av Ovatius
Lenke til kommentar
Forhåndsbest. 309,- ved Playx.no ser jeg. Skulle gjerne hatt en spec. edition, dog.

8061348[/snapback]

 

Husk at Playx.no sender fra Danmark, slik at om spillet ditt kommer på over 200kr må du legge på en del i moms. :thumbdown:

 

Riktignok fortsatt billigere enn de fleste andre steder.

8063356[/snapback]

 

Special Edition får du kjøpt for 409kr (+29kr frakt) hos CDON. Ingen toll eller noe sånt heller. :)

Lenke til kommentar
kommer det en demo ut kanskje? vil egentlig teste spillet før jeg kjøper det  :thumbup:

8061042[/snapback]

Niks, det skal ikkje kome nokon demo. Einaste er MP-betaen.

8062018[/snapback]

 

 

hmm skuffendes! synes det burde vært en demo siden det tok så lang tid for det og komme ut. menmen. koster jo ikke all verden for spillet på playx.no :thumbup:

8062354[/snapback]

 

Hvordan mener du at demoen burde vært? Poenget med Stalker er en omfattende verden. Gamespy, IGN og Gamespot skrev at etter 4 timers spilling, føltes det ut som de knapt hadde opplevd noe av spillet. En SP demo går derfor neppe.

Lenke til kommentar
Special Edition får du kjøpt for 409kr (+29kr frakt) hos CDON. Ingen toll eller noe sånt heller. :)

ser ikke special edition der jeg :( (norsk cdon)

8064506[/snapback]

 

WTF?! Den har jo bare forsvunnet! Den var der for noen dager siden (jeg vet, for jeg bestilte den!), men nå har de tatt den vekk. Nåde dem om de ikke sender meg min kopi! :mad:

 

EDIT: Hmm, ordren min ligger i det minste fortsatt under ordrestatusen min:

post-46601-1172876253_thumb.png

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Hva er det egentlig som skal være så bra med dette spillet? :)

8065122[/snapback]

 

Det er vel uvisst, men utviklerne har jo hatt 'litt' tid å tenke ut bra ting ....

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig som skal være så bra med dette spillet? :)

8065122[/snapback]

 

Det er vel uvisst, men utviklerne har jo hatt 'litt' tid å tenke ut bra ting ....

8065198[/snapback]

 

Det er da slettes ikke uvisst. Det er den store friheten, den gode atmosfæren, AI'en, de skumle momentene, actionsekvensene, historien, gameplay, oppdrag, osv. Det er det som skal være så bra med spillet, i følge THQ, GSC, og alle sniktittene og omtalene som har kommet ut så langt.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...