Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kjøpe arena points, men vindicator gearet må du nesten farme selv.

Kom forsåvidt ut et nytt pvp sett i 2.4 som krever honored med diverse factions, men det stinker.

Skrevet
Noen som kan anbefale hav slags specc jeg bør gå som hunter i 2v2 med paladin som healer? Er for tiden BM specc, men har tenkt på noe av dette:

specc1

specc2

Skift ut paladinen med disc priest eller resto druid.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Det var ikke dette han spurte om. Han er en healerpala, og spør om hjelp.

En som spør:"Burde jeg bruke Våpen1 eller Våpen2 på paladinen? Jeg skal heale"

En som svarer: "Skift ut paladinen med en priest"

Ingen vil ha et slikt svar. Svar på spørsmålet hans, du.

Skrevet (endret)

Han er en hunter.... lol...

Og: Gå for MM.

Endret av DNA
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Han er en hunter.... lol...

Og: Gå for MM.

Aha, sorry :)

Skrevet
Noen som kan anbefale hav slags specc jeg bør gå som hunter i 2v2 med paladin som healer? Er for tiden BM specc, men har tenkt på noe av dette:

specc1

specc2

Gå for standarspecc som MM hunter + healer bruker: 11/41/9. Vitkig med Bestial swiftness slik at andre lags healer ikke får drokket etc. 11/41/9

Skrevet (endret)

Gash er det mulig....

Jeg teamer opp med rogue i 2v2 og møter warrior + healer team bare 2 ganger og slår dette lett, vi slår også 3 andre team og hva skjer? Jo vi møter 5 BM hunter + healer teams. Wohoo!

Sjangsen er en av 10000000 for at dette skal skje.

Endret av DNA
Skrevet
Typisk at vår counter combo skal være populær =/

Dere spiller vel ikke på så høy rating da? BM er beste raid speecet. De som kjører det er gjerne ikke så dedikterte mot arena men spiller for å få poeng :)

Skrevet

Vi started i går og fikk bare spillt 10 kamper pga at queue var på 15 min =/ Vant alt, unntatt kamper mot BM hunter teams. Selv om de ikke har skills så kan de lett ta oss.

Vi prøvde at jeg løp med mount rundt pillars for å slippe unna hunteren da han poppet BM buffen, men vi var aldri sikre på at det var en BM hunter som regel. Han poppet det med en gang han så roguen, og da kunne vi ikke vite om dette var en BM hunter. Så når de løp mot meg så kom rogue og sapet og plutselig triket + Beastial Wrath eller hva det heter. Vi prøvde å sape healer også (som regel shaman), men endte bare med at hunter flaret ommerådet med healeren og healeren trinketet. Og da var elller jeg screwed.

Det enkleste vi møtte var healer + warrior og rogue + mage.

Mot healer + varr gjemte jeg meg og så sapet rogue warrior og så tok vi healeren (har perception så kunne se druids da jeg løp på mounten <3), og når warrior brukte trinket så blindet vi warrior så jeg kan si det sånn at healeren var ganske hjelpesløs med en felhunter + dots + rogue + spell lock + poisons med 50% mindre healing som kom på igjen med en gang han gikk i bearform hvis det var en druid.

Mot Rogue + mage kom roguen først og garrotet magen imens jeg løp med perception bak for å spotte rogue (men fant han ikke) så endte med at jeg dotet opp med og så kom roguen og plutselig hadde magen bare 10% liv igjen og han Ice Blocket. Men da ble roguen CC'et helt til vi nuket magen etter ice block. Ganske simpelt.

Spillte også 3v3 i går, prøvde ganske morsom setup warlock/moonkin/holy paladin. RMP setupen gikk ganske fort ned, men vi slet mot warrior/rogue/pala, ret pala/resto shaman/MS warr og andre melee zergers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...