Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører discpriest / rogue der jeg er roguen, og vi sliter generelt mot warrior + healer teams. (druid / warrior for det meste) så noen som har noen tips for at det kan bli lettre for oss? klarte 2068 S3 og driver og prøver og skaffe oss head og boots men blir stoppet av disse warrior teamsene

Lenke til kommentar

ah, deilig med reset til 1500 rating i dag. Meg som BM hunter med Feral druid blir ikke spesielt eid av teams som var på 1800-2200 rating i S3 :tease:

 

jaja, spilte 7 kamper og holdt oss på 1500 +/- rating da. Tenker jeg venter en liten uke før jeg tar noe mer arena :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Skaffet meg s4 gloves, s3 legs og s3 chest i dag og prøvde med å spille med en random warlock i 2v2 og det 4-6 er ikke så ille mot en god del full s3 teams :p

Lenke til kommentar

Var det ikke så at de ikke ville bruke så mye tid på s4 gearet og alt det andre nye gearet som har kommet i det siste fordi WotLK er rett rundt hjørnet?

Det betyr vel at de har brukt mye mer tid på T7 gearet og resten som kommer i WotLK ;0)

 

Uansett synes jeg de kunne gjort en bedre jobb :p Det ser helt for jæ**ig ut nå... Jeg kommer hvertfall til å spare på s3 gearet mitt :0)

Lenke til kommentar
Var det ikke så at de ikke ville bruke så mye tid på s4 gearet og alt det andre nye gearet som har kommet i det siste fordi WotLK er rett rundt hjørnet?

Det betyr vel at de har brukt mye mer tid på T7 gearet og resten som kommer i WotLK ;0)

 

Uansett synes jeg de kunne gjort en bedre jobb :p Det ser helt for jæ**ig ut nå... Jeg kommer hvertfall til å spare på s3 gearet mitt :0)

Jeg tror ikke Wotlk er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Jeg syns Druid season4 gearet er det beste gladiator-gearet per dags dato.

 

Og jeg synes du tar helt feil..

 

SPACECOWS!

Men det er jo forsatt det beste gladiator-settet? :)

ikkje for rollespillere :roll:

men snart 1800 rating nå!!! møtte dei som får vengeful gladiator titel i dag (mirror) ble eid.

og den kampen vi faktisk fikk opener (restokin druid / shs rogue) disconnecta eg :cry:

Lenke til kommentar

Nesten som Druid/Rogue/Rogue, bare at healeren kan bli CCa mye mer, og dere kan ikke løpe ut av LoS hele tida samtidig som dere får heals.

 

Vil si at paladin + 2 dps teams, eller paladin-teams generelt i 2v2/3v3 er for folk som vet hva de driver med. Er ikke samarbeidet veldig bra straffes man hardt for det om man kjører paladin.

 

Har ikke prøvd det selv, men har møtt andre som kjørte det i 3v3, og har prøvd warr/paladin/rogue.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

hvordan likte du p+w+r?

 

Kan jo forsåvidt si at paladin har andre styrker også, som Bof, men enig i at et druid+r+r setup har overtaket class messig.

Har hørt at p+r+r er antisetup for RMP og warlock teams, noe som er meg en glede å høre, blir man chain-fearet av en warlock er gamet over vanligvis, å 2 rogues trainer en warlock lett det!

druid teams vil få problemet med at 2 druiden vil få så mye press på seg at de må enten fokusere en rogue eller cc en som kan bli vanskelig (spiller horde så Wotf+trinket+cos+dispells og bof) og dette må foregå av de to andre på druidens lag, som tilsier at jeg får rom til dispells og heals, for roguene rom til å gjøre hva de vil så går druiden ned og han får ikke tid til cc. rawr gief 2 uber rogues :<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...