Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Er det samme , "cannot comply, building in progress", stemmen også? :wee:

Beklageligvis, nei ^^

Ytelsesmessig så var dette noko heilt anna enn Supreme Commander. Synes grafikken er heilt fin og eg kjører det fullt i 1600x1200 med alt på maks.

Har Geforce7800gs og p4 2.9ghz

 

Derimot så synes eg hud'en var altfor stor og rotete. Men inntrykket av single player var ganske bra! Ellers trur eg vil halde meg til SupCom når det kjem til multiplayer :)

Synes HUD'en var fin jeg ...

Hvor mamge FPS osv er det folk har her da og med hvilkne specs... begynner å få mistanke om at skjermkortet mitt begynner å synge på siste verset..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må også si meg litt "imponert" over arbeided til EA her. Synes personlig at EA har vært elendige på spillfronten i det siste, lansert drøssevis av svake spill med en elendig grafikkmotor. Her flyter spillet imponerende bra, med alt på ultra high, i 1680x1050, og med full AA. Grafikken er heller ikke så værst, men har selvfølgelig sett bedre (bl.a. Company of Heroes).

 

Virker som folk begynner å lære av Valve's "Source", en "perfekt motor". Spill som baserer seg på denne motoren, flyter fantastisk også på eldre systemer, samt en utrolig pen grafikk.

Lenke til kommentar

Jepp, fikk godfølelsen tilbake av å spille demoen ja. Det eneste jeg har noe å utsette på er at man velger enheter med venstre museknapp og så flytter man dem med høyre museknapp, noe som er ulik slik det har vært før i C&C. Heldigvis så skal utviklerene se nærmere på dette etter å ha fått feedback fra folk som har spillt demoen og uttrykket et ønske om å få det slik det var i gamledager... (venstre museknapp både velger og flytter enheter, høyre museknapp gir ordre)

Endret av xm8
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, er det noen andre enn meg som har hatt problemer med lyden? Selve spillet og allle soundfx funker som gull, men når det kommer in-game kommentarer som briefer (_IKKE_ når man trykker på units osv), er lyden sinnsykt lav. Ja jeg har prøvd å øke "Voice-volume" men det ser ikke ut til å ha særlig effekt.

Lenke til kommentar
Silos needed, er det refinery de snakker om da ?

8044481[/snapback]

Nei, det snakker om siloer. Runde beholdere av prosessert tiberium som må bygges (egen bygning) ettersom pengebeholdningen din stiger. Har du ikke siloer, får du heller ikke penger.

 

I tidligere spill har tyver hatt mulighet å infiltrere siloer og stjele penger.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Siloer er da ikke unødvendig.. Altså, husker i Red Alert, der var det et must med siloer (på lang sikt) hvis du hadde veldig mye ressurser og hvis det var lett å tjene penger. Klarte omtrent ikke bruke opp ressursene, selv ved å bygge kartet fullt av mammoth tanks.

 

Vet ikke helt hvor tilgjengelig ressurser er gjort i C&C3, er nok mer balansert enn det var før..

Endret av empatiy
Lenke til kommentar
Apropos ram.. Jeg er MEGET positivt overrasket over loadetidene, de er jo praktisk talt ikke tilstedeværende!

8043126[/snapback]

Helt enig. Tar ikke mange milisekundene å loade det lille mappet. Blir sikkert litt mer når det er snakk om 3v3 eller 4v4 (multiplayer) kamper, men men :)

 

Lager man units og bygger bygninger ved hjelp av en meny ved siden av? <3

8043847[/snapback]

Stemmer :)

 

Haha, ja, når begge harvesterne kommer tilbake blir det spam om silos  :!:

8043889[/snapback]

Har vanligvis 5 harvestere etter noen minutter jeg. :love: Men sliter ikke AKKURAT med spam om silos, heller spam om penger.

 

Siloer er unødvendig, bygg deg et-par-og-tjue mammoth thanks, så synker nok beholdninga av penger kjapt ;)

Jeg bare digger mammoth-thanksene, fullt oppgradert og full-veteran :D

8045152[/snapback]

Vanligvis skal du ikke ha bruk for siloer nei, da har du for få museklikk/action i spillet :) Mammoth er fra gamle C&C. Og da var de like fantastiske som nå.. :D

------

 

Synes ikke et slikt spill skal stille altfor store kravene til grafikken, spesielt mtp store kamper hvor det flyger laser og tanks-biter i lufta. Heller spillbarheten, campain og multiplayer som må tilfredsstille. :) Men de kunne jo tatt den opp et lite hakk, det hadde vært perfekt :D

Lenke til kommentar
Synes ikke et slikt spill skal stille altfor store kravene til grafikken, spesielt mtp store kamper hvor det flyger laser og tanks-biter i lufta. Heller spillbarheten, campain og multiplayer som må tilfredsstille. :) Men de kunne jo tatt den opp et lite hakk, det hadde vært perfekt :D

8045266[/snapback]

Enig. Her scorer EA. Grafikken virker grei, men likevel elegant. Lest litt på det offisielle EA-forumet og det er altfor for mange, mindre begavede folk som klager og sutrer. Dette er et RTS, hvor flyt i spillet er en essensiell del av spillbarheten.

Lenke til kommentar
Silos needed, er det refinery de snakker om da ?

8044481[/snapback]

Nei, det snakker om siloer. Runde beholdere av prosessert tiberium som må bygges (egen bygning) ettersom pengebeholdningen din stiger. Har du ikke siloer, får du heller ikke penger.

 

I tidligere spill har tyver hatt mulighet å infiltrere siloer og stjele penger.

8044497[/snapback]

 

Men hvor finner man det på bygge menyen ? fant det ikke noe sted jeg.... kanskje det bare er jeg som er blind.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...