Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Har noen lyst til å dele noen tips til hvordan man slår en hard og brutal computer best mulig? Gjerne både som NOD og GDI.

8051900[/snapback]

Stikkord: Brute Force. Altså, lettest måte å slå slike fiender, er å ta ut sentrale og strategiske bygninger(MCV, powerplants og refinery er viktige) fortest mulig med airstrike samtidig som man bygger opp et basedefense. Siden du tar ut strategiske bygninger, hindrer du fienden å bygge opp hæren.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemer med demo'n

 

Har installert spillet, men får denne feilmedingen når jeg skal spille.

Hva er galt og hva kan jeg kjøre?

 

This applicaton has feiled to start because d3dx9_29,dll was not found.

Re-installing the applications may fix this problem.

 

Det skal nevnes at jeg har forsøkt å installere spille på nytt.

8050514[/snapback]

 

Om du ikke har ordnet det så kan du laste ned DENNE og se om det hjelper :)

 

Nå har ikke jeg innstalert spillet enda men du må pakke ut fila i den mappen som DirectX filene ligger i. Ea Games/CC3 et eller annet.

Endret av Barkster
Lenke til kommentar
Har noen lyst til å dele noen tips til hvordan man slår en hard og brutal computer best mulig? Gjerne både som NOD og GDI.

8051900[/snapback]

Stikkord: Brute Force. Altså, lettest måte å slå slike fiender, er å ta ut sentrale og strategiske bygninger(MCV, powerplants og refinery er viktige) fortest mulig med airstrike samtidig som man bygger opp et basedefense. Siden du tar ut strategiske bygninger, hindrer du fienden å bygge opp hæren.

8051989[/snapback]

Tingen er den at om jeg spiller mot NOD så kommer jeg aldri så langt.. De har tusen folk i basen min før jeg har halvparten av den styrken.. klarer som regel å få opp noen scorpions og litt div, men så har han minst dobbelt så mange :(

 

Klarer sjelden å holde inntekskildene mine (de man må ta med engineer), tror det er en tabbe..

Lenke til kommentar
Problemer med demo'n

 

Har installert spillet, men får denne feilmedingen når jeg skal spille.

Hva er galt og hva kan jeg kjøre?

 

This applicaton has feiled to start because d3dx9_29,dll was not found.

Re-installing the applications may fix this problem.

 

Det skal nevnes at jeg har forsøkt å installere spille på nytt.

Innstaller demoen i "default foldern"... ikke bestem hvor den skal innstalleres.

Hadde samm problem, men det funka for meg.

8050730[/snapback]

virker nå... :thumbup:

Lenke til kommentar

Bruk tastene F1, F2, F3 osv. for første, andre, tredje osv. bygning

Bruk tastene E, R, T osv. for valg av "byggemeny"

Bruk tastene Ctrl+A, og noen til for oppgraderinger, skills osv.

Prøver å lære meg noen hurtigtaster selv, er jo ikke lett å bli effektiv uten dem.

Lenke til kommentar
Da har jeg funnet det ut:

 

Pris Command & Conquer 3: Tiberium Wars: £26.99 (313,38,- NOK +toll) Delivered på play.com

Pris Command & Conquer 3: Tiberium Wars Kane Edition: £29.99 (349,54,- NOK +toll)  Delivered på play.com

 

Altså 3£ prisforskjell. Bestiller KANE edition umiddelbart! :)

 

Klarer ikke å finne noe fastatt tollavgift på programvare, men jeg antar at det vil bli toll på ca. 60-100KR i tillegg på prisen.

 

Edit: Fanken... KANE edition kunne ikke sendes uten om UK på play.com. Tror derfor jeg venter litt... var ingen andre nettbutikker som fristet å bestille fra[ Noen andre som har forhåndsbestilt? Fra hvilken webshop?

8050528[/snapback]

 

Du betaler 25% mva i tillegg til 60 - 70 kroner i fortollingsgebyr. Ingen tollavgift. Det er kun på noen utvalgte varer, som f.eks. klær.

 

Så, 46,5 euro x 8,06 x 1,25 = 470 + 70 = 540 kroner. Sånn omtrent for Kane edition.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
Har noen lyst til å dele noen tips til hvordan man slår en hard og brutal computer best mulig? Gjerne både som NOD og GDI.

8051900[/snapback]

Stikkord: Brute Force. Altså, lettest måte å slå slike fiender, er å ta ut sentrale og strategiske bygninger(MCV, powerplants og refinery er viktige) fortest mulig med airstrike samtidig som man bygger opp et basedefense. Siden du tar ut strategiske bygninger, hindrer du fienden å bygge opp hæren.

8051989[/snapback]

Tingen er den at om jeg spiller mot NOD så kommer jeg aldri så langt.. De har tusen folk i basen min før jeg har halvparten av den styrken.. klarer som regel å få opp noen scorpions og litt div, men så har han minst dobbelt så mange :(

 

Klarer sjelden å holde inntekskildene mine (de man må ta med engineer), tror det er en tabbe..

8052032[/snapback]

 

Hvilke inntekstkilder har du egentlig? Forklar litt detaljert. f.eks.

 

Min 1: Refinery1

Min2: +Harvester

Min3: +Harvester && Tar over tiberumtårnene

Min6: Refinery2 && 2x harvestere

 

EDIT1: Drepte nettopp en hard på 7min. Første gangen jeg prøvde NOD. Hadde Average income pr minute på 9571. Hadde ca 2000-4000 tiberium inne til enhver tid.

 

EDIT2: Enda en gang mot hard. Denne gangen hadde motstanderen min kun 2100 i income. Good harassing there matey :D

Endret av warneck
Lenke til kommentar

Sist jeg testa så var rekkefølgen slik fra start:

#Crane + utvidelses-bil

#Refinery + Power plant

#War Factory + Refinery

#Pumpe på med tanks, og en ny harvester etter ca. 1 min.

Deretter går det litt så som så, spørs på situasjonen. Kan hende at man legger til en barracks på punkt nr 3 for å få ut noen engineers.

 

Til GDI-fans, et godt tips er å bygge APCer som man har Rocket soldiers inni. Rett og slett herlige units å bruke i starten..

Lenke til kommentar

Angående tipset ditt (APC) så funker det bra, slik som i tidligere C&C :D

 

Kan virke som en uviktig ting, men jeg synes du er tidlig ute med å bygge Crane. I alle fall om du spiller mot brutal. Du har 10000 i starten, og de 1500 + 10 sekundene det tar å bygge den kan virke som lange.

 

Dessuten gjør du en stor feil ved at du IKKE bygger barracks. De to tiberium spikene gir. Det er snakk om 1800 ekstra i inntekt pr minutt. Dvs 2 1/2 APC pr minutt ekstra. Samtidig som de gir deg større muligheter til å øke inntekt ved refinery, harvestere, ekspansjoner osv. Større armer raskere, lettere å holde motstanderen borte fra å få en 2nd inntektskilde. :)

Lenke til kommentar

Har lært meg til å bygge barracks, og har funnet ut litt hvordan man bør satse i starten osv., så nå er hvertfall Hard grei skuring.. så gjelder det å fikse litt micro og denslags til jeg prøver på brutal.

 

Spiller AoE3 om dagen også, så jeg har ikke tid til å få C&C3 helt inn i fingrene :p

Lenke til kommentar

Hehe.. Jeg bruker 3-8 min på å drepe en brutal. Er ikke så mye å mye tid å øve på :) Greit med mikro når jeg har en skvadron på 40 tanks :p Tok nettopp et game, ca alle hadde 10% liv igjen. ^^ Men siden jeg dreper de så raskt blir det lite igjen til å teche. Men er ofte fullt utbygd i slutten, avhenger av hvilken taktikk jeg gjør.

 

Det viktigste er å få en god start, slik at du kan holde tilbake alle angrep og slå tilbake med samme kraft. Bygningene han tar er lett å cleane med en gruppe black hand (fire) :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...