Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Da har jeg funnet det ut:

 

Kane Edition Bonus Features:

 

Exclusive gameplay content includes five multiplayer maps and three in-game unit skins.

 

Strategy videos from the game developers, deleted scenes, a blooper reel, and the "Behind the Lines" making-of video.

 

Exclusive art and desktop wallpapers.

 

Pris Command & Conquer 3: Tiberium Wars: £26.99 (313,38,- NOK +toll) Delivered på play.com

Pris Command & Conquer 3: Tiberium Wars Kane Edition: £29.99 (349,54,- NOK +toll) Delivered på play.com

 

Altså 3£ prisforskjell. Bestiller KANE edition umiddelbart! :)

 

Klarer ikke å finne noe fastatt tollavgift på programvare, men jeg antar at det vil bli toll på ca. 60-100KR i tillegg på prisen.

 

Edit: Fanken... KANE edition kunne ikke sendes uten om UK på play.com. Tror derfor jeg venter litt... var ingen andre nettbutikker som fristet å bestille fra[ Noen andre som har forhåndsbestilt? Fra hvilken webshop?

8050528[/snapback]

Hvorfor bestille fra utlandet dersom det er billigere i Norge?

Gamer prisguide

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde meg mot en brutal i stad. Gikk ikke så bra, jeg fikk ikke base nr.2, og da gikk jeg tom for cash ganske raskt :( Så etterpå at han hadde 20k i avg. income/min. Hvordan er det mulig?

 

Tok et game mot en hard, hadde da i overkant av 9k income. 20k er helt utrolig :ohmy:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Ble det ikke nevnt tidligere i tråden at PCen ikke fuska på høy vanskelighetsgrad?

8064942[/snapback]

 

Vanskelig å si. Fiks en "no fog of war" så kan du sjekke dette ut. Tviler på at den jukser. Den har jo 1000 refinery + harvestere som top pri, samtidig som den bruker resten av tiberium på å spy ut units over hele mappet :)

 

En ting er sikkert: Når jeg spiller med handikap, så får jeg AKKURAT det samme i tiberium.. Men - Alt tar lengre tid å bygge, og mine enheter har mindre liv i forhold til hvor mye handikap jeg har på. Med -95% så blir jo selv en "easy" opponent vanskelig, haha :blush:

Lenke til kommentar
MAYDAY!!

 

Når jeg prøver å starte spillet får jeg følgende feilmelding:

The application has failed to start because d3x9_29.dll was not found. Re-installin the application may fix this problem.

 

Har prøvd å reinstallere, uten hell. Finner INGEN TING på google heller. Kan noen hjelpe... kjapt?

8047611[/snapback]

 

Søk etter d3x9_29.dll, last ned og legg den i C:\windows\system

Endret av HaaZtr
Lenke til kommentar

Okay det er avklart. Computeren på brutal cheater 100% sikkert med pengene. Den får penger fra ingenting for å si det slik :) Jeg tok vekk alle pengeressursene dens helt fra starten og likevel fikk den bygget i ett sett og hadde 10k tiberium pr minute :)

 

Men det må vel til for å gjøre den "brutal" ;)

Lenke til kommentar
Okay det er avklart. Computeren på brutal cheater 100% sikkert med pengene. Den får penger fra ingenting for å si det slik :) Jeg tok vekk alle pengeressursene dens helt fra starten og likevel fikk den bygget i ett sett og hadde 10k tiberium pr minute :)

8068371[/snapback]

Kunne du sjekket build time også? Noen ganger får han opp en imponerende stor base ganske fort etter at jeg har fjernet halve basen hans. Forsvarstårn popper jo opp som paddehatter.
Lenke til kommentar
Okay det er avklart. Computeren på brutal cheater 100% sikkert med pengene. Den får penger fra ingenting for å si det slik :) Jeg tok vekk alle pengeressursene dens helt fra starten og likevel fikk den bygget i ett sett og hadde 10k tiberium pr minute :)

8068371[/snapback]

Kunne du sjekket build time også? Noen ganger får han opp en imponerende stor base ganske fort etter at jeg har fjernet halve basen hans. Forsvarstårn popper jo opp som paddehatter.

8069062[/snapback]

 

Tror faktisk ikke at han cheater med den, problemet er forskjellen mellom deg og en AI. AI'en har ingen delay på å trykke F1, så R -> F2, E-> F1 -> F2 osv. :) Og han har alltid 1 crane. Han bygger ikke dyre bygninger heller. Han bare spammer bare strøm overalt.. Vanskelig å bombe han ned da :)

---

 

Sliter faktisk mot computeren i medium. skjønner ikke helt hva jeg gjør galt.

8069602[/snapback]

 

Jeg har beskrevet gjentatte ganger hvordan du skal slå alt opp til brutal, om du vidrefører prinsippene kan du slå brutal hvor DU har handikap :)

 

Kort fortalt: Skaff deg store inntektskilder med EN gang, samtidig som du spyr ut litt rocket luanchers, marines og tanks :) Viktig å huske på de tiberium tårnene: Kan taes med engineer. Sett alltid ut noen marines der, fordi motstanderen din er vill på å sende engineers for å ta dem selv. Og skaff deg base nr2 helt i starten. 2 refineries + 4 harvestere pr base burde være en god peiler.

 

Klikk på disse for å lese mer :)

POST #1

POST #2

Lenke til kommentar

2 refineries og 3 harvestere tror jeg går bedre.. blir alltid litt venting når man har 2 harvestere per refinery..

 

Jeg har også lært meg til å bygge basen litt mer spredt, noe som både kan være en god vane for å unngå katastrofen om ei bombe skulle lande der, og fordi jeg da når frem til tiberium-spikesene med anti-infanteriskyts.

 

Hard Balanced GDI går ganske lett nå som NOD, er egentlig bare lek annet enn i starten når man må microe tankser og poppe forsvarskanoner for å overleve. Behøver ikke mer folk enn først en liten spam av scorpions, så fortsetter man på beam cannons når de er tilgjengelige. Jeg sliter med å forestille meg at dette skal fungere godt på nett, da man gjerne møter litt større luftstyrker også. Hva bruker dere NOD-spillere som antiair?

Lenke til kommentar
Sliter faktisk mot computeren i medium. skjønner ikke helt hva jeg gjør galt.

8069602[/snapback]

 

Jeg har beskrevet gjentatte ganger hvordan du skal slå alt opp til brutal, om du vidrefører prinsippene kan du slå brutal hvor DU har handikap :)

 

Kort fortalt: Skaff deg store inntektskilder med EN gang, samtidig som du spyr ut litt rocket luanchers, marines og tanks :) Viktig å huske på de tiberium tårnene: Kan taes med engineer. Sett alltid ut noen marines der, fordi motstanderen din er vill på å sende engineers for å ta dem selv. Og skaff deg base nr2 helt i starten. 2 refineries + 4 harvestere pr base burde være en god peiler.

 

Klikk på disse for å lese mer :)

POST #1

POST #2

8070665[/snapback]

Takker, skal lese gjennom det.

Lenke til kommentar

Syns spillet var skikkelig artig men det virker som det er noen småbugs i AI'en. I et av spillene insisterte den på å bygge bygninger inne med basen min. Jeg stjal og stjal men han ga seg ikke.

 

Syns det var rimelig greit å slå maskinen på medium og har ikke forsøkt mer.

 

Ellers gleder jeg meg som en unge til spillet kommer. :D

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...