Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

det jeg var redd for da jeg bestilte den at den kvalitetsmessig og utseende messig skulle være like ubrukelig som N80

Min dukker opp i løpet og kvelden, menvet ikke om jeg gleder meg stort lenger :-(

8423455[/snapback]

 

Skal love deg du får mye morro for det. Kanskje du blir positivt overrasket. La oss få høre hvordan det går...

8423781[/snapback]

som sagt veldig innponert over 1 inntrykket. Har ikke testet ut noe enda. lade først

minimalt med slark heldigvis :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, det er bra. :) Synes egentlig du har stilt deg ganske negativ til telefonen hele veien, men er betryggende når du er så fornøyd med 1. uttrykket. :wee:

8423816[/snapback]

hehe

Altid skeptisk til hva nokia sender ut

Synes generelt at nokia lager 90% stygge telefoner

At de er "konger" på innhold gjør at jeg etter mange år prøver meg igjen så får vi håpe at det ikke blir problematisk med de vante nokia problemene...

Særlig pc syncen mot outlook gjør at jeg velger nokia

Var sykt fornøyd med N93i , men må desverre bytte hele veien. N95 har jo 3.5 inngang og a2dp, det hadde ikke n93i

Lenke til kommentar

Noen som har ideer om hvordan jeg kan få sett youtube filmer på mobilen? Trenger vell en flashspiller for mobilen.. ?? :innocent:

 

Syns forresten mobilen er genial:) Slarken som så mange klager over, er ikke noe jeg gidder å bry meg om i hvertfall.. Hvis jeg prøver å finne slark, så merker jeg den, men ellers er den ubetydelig! :D

 

Noen som vet om 4gb kortet vil være støttet av telefonen? evt få det ved firmware update. :ermm:

Endret av Holstern22
Lenke til kommentar

Hva er andres opplevelse ved surfing med trådløst nettverk, bredbånd. Jeg syns det går veldig tregt, omtrent som 32kb-64kb. Har jeg feil-innstilt noe eller hva? :hmm:

 

Fint hvis noen som faktiskt har fått telefonen gir litt innput her. Vil gjærne høre fra andre som har testet Wlan og hastighet.

Endret av SnS
Lenke til kommentar

Siden det ikke fulgte med noen screen protector lurer jeg på om dere har noen tips til noen som selger sånt av kvalitet i norge...eller i det minste europa.

 

Gidder ikke betale $12 for en screenprotector...og så over $90 i frakt med UPS...

Det strider mot selv min vanligvis så tøyelige fornuft...

Lenke til kommentar
....

 

Noen som vet om 4gb kortet vil være støttet av telefonen? evt få det ved firmware update. :ermm:

8424253[/snapback]

Kan dessverre se ut som våre antagelser ang. 4 GB kortet blir med håpet. Ifølge en bruker på HowardForums.com, vil N95 kunne lese og registrere de 4 gigabytene, men dette vil skape mange problemer;

Nokia S60 phones currently do NOT support the SDHC cards. They may read them, and register the full capacity, but it causes a TON of problems, as other HoFoers have found. You'd do better to just get 2 2GB cards.

Lenke til kommentar

fikk en ny n95 for et par dager siden og er veldig fornøyd så langt. den er kjapp, og operativsystemet er noe av det beste jeg har vært borti. kameraet er også supert. MEN det er en ting som irriterer meg, den er en smule slarkete.. når jeg bruker tastene på delen som holder skjermen, merker jeg at den er på en måte løs. den gir litt etter, er det andre som har samme problem?

Lenke til kommentar
fikk en ny n95 for et par dager siden og er veldig fornøyd så langt. den er kjapp, og operativsystemet er noe av det beste jeg har vært borti. kameraet er også supert. MEN det er en ting som irriterer meg, den er en smule slarkete.. når jeg bruker tastene på delen som holder skjermen, merker jeg at den er på en måte løs. den gir litt etter, er det andre som har samme problem?

8424630[/snapback]

Les gjennom de siste sidenen i tråden... :)

Lenke til kommentar

Fikk telefonen min og satt den på lading rundt kl 10.00. Ferdig ladet ca kl 11.30. Siden da har jeg så vidt vært innom GPS, brukt WLAN kanskje 5-10 minutter, men så har jeg trykket en god del innom de fleste innstillingene, overført en del programmer, kontakter, kalendernotater, bilder og div, samt at jeg har pratet i 1 time og 15 minutter. Batteriet har gått fra fullt (7 streker) til 2 streker. Dette var ca som forventet, eller kanskje litt under forventningene.

 

Edit: Ingen slark og ingen rebootinger.

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

En ting irriterer meg... Når jeg skyver ut multimedietastene, går telefonen direkte til multimediemenyen. Kall meg sær, men jeg vil ikke at det skal være slik. Synn det ikke kan gjøres om i en innstilling.

 

Dere som klager på sus under musikkavspilling... Det er minimalt, dette må tåles!

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli litt frustrert nå... Det står på pakkesporingsinformasjonen til posten: 

18.04.07  18.34  INNLEVERT POSTTERMINAL  5020 BERGEN

Og bare det...

Hvordan kan en pakke ligge over et døgn på postterminalen uten å bli videresendt? Har aldri opplevd det før.

Føler med deg, North! Hang in there!

 

Fikk forøvrig min etterlengtede N95 i kveld etter nesten et døgn med "Registrert omlastingsterminal" :w00t:. Slarken er såvidt merkbar i lukket stilling. Når tastene er ute, er det derimot intet slark! Så dette er absolutt godkjent. Men det er bare foreløpig, ettersom jeg skjønner....tar det som det kommer. Ellers så trykkes det vilt og hemningsløst uten egentlig å få testet grundig noe som helst. Må roe meg ned, merker jeg. Har ikke fått noen hangs, reboots eller "memory full" beskjeder ennå. WLan funker som bare det, likeledes "fjernkontrollen" og mediaplayeren. Mulig det er lav susing i øretelefonene når lyd avspilles, men det er hvert fall ikke noe problem for min del og ikke hørbart når Slash setter igang ;). Foreløpig bare gode ting å si igrunn. Skal nå prøve å få lastet ned noen kart og få testet GPS'en. Må også prøve å koble meg til den eksterne TomTom BT GPS mottakeren som jeg kjøpte til QTek'en for å ha i bilen om signalet der er for svakt for N95. Kan bli en lang natt og tøff dag på jobben i mårra, men herregud det er verdt det! :yes:

Lenke til kommentar

Fikk min i går kveld.

 

Lite "slark", ingen reboots. Har vært mye "leking" med gps, kart, wlan, bluetooth, og alt annet. Var faktisk overrasket over at batteriet vare i 22 timer.

 

Byttet fra en qtek 9100, der varte batteriet i 10 -12 timer så fremst en ikke brukte telefon for mye:)

 

Den siste Nokia telefon jeg hadde var en N70, en telefon jeg ikke var mye fornøyd med... Dette virker så langt meget lovende !

Lenke til kommentar
Fikk min i går kveld.

 

Lite "slark", ingen reboots. Har vært mye "leking" med gps, kart, wlan, bluetooth, og alt annet. Var faktisk overrasket over at batteriet vare i 22 timer.

 

Byttet fra en qtek 9100, der varte batteriet i 10 -12 timer så fremst en ikke brukte telefon for mye:)

 

Den siste Nokia telefon jeg hadde var en N70, en telefon jeg ikke var mye fornøyd med... Dette virker så langt meget lovende !

8425131[/snapback]

 

 

Ok, var ille en stund her, men har fått tilbake troen på n95 nå. Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...