Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenker å kjøpe en brukt n95. Hvilken modell skal jeg velge? sand, deep purple eller 8 gb. deep purple får du for 2600 brukt. 8 gb må du over 3500. Det er 900 kr mer. Hva burde jeg velge? Har ikke for mye penger.

Kvalitetsfølelsen i N95 8GB er betydelig høyere enn den originale (på grunn av den forbedrede sliden).

 

Ellers er det ikke mye forskjellig. Men ville kanskje lagt ut for 8BG ja.

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne organisere bildene mine i ulike mapper. Men under bilder og videoer vises allt av bilder og videoer. Hjelper ikke å opprette album heller. Er dette mulig?

Ja dette plager meg også..

Etter å ha installert TOMTOM på den, vises også alle bildefilene fra applikasjonen i bildefremviseren..

Noen som har noe forslag her?

Lenke til kommentar
Jeg ville også ha lagt ut for 8GB vis jeg hadde hatt råd ja.

 

Bedre slider, mer minne, større skjerm er det mest synlige på den tror jeg.

 

Hvis du kan sjekke den du skal kjøpe, og slideren ikke er for skranglete, så ville jeg gått for N95. Den har minnekortleser og deksel foran kamera, og da synes ikke jeg litt større skjerm og minne er verdt prisen.

Du kan jo gå på et Nokia Service center og få slideren fiksa da. Noen har nevnt her at de gjør det på garanti.

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne organisere bildene mine i ulike mapper. Men under bilder og videoer vises allt av bilder og videoer. Hjelper ikke å opprette album heller. Er dette mulig?

Ja dette plager meg også..

Etter å ha installert TOMTOM på den, vises også alle bildefilene fra applikasjonen i bildefremviseren..

Noen som har noe forslag her?

 

I HATE it! Er det ingen mulighet å endre dette på? Det er så teit!

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne organisere bildene mine i ulike mapper. Men under bilder og videoer vises allt av bilder og videoer. Hjelper ikke å opprette album heller. Er dette mulig?

Ja dette plager meg også..

Etter å ha installert TOMTOM på den, vises også alle bildefilene fra applikasjonen i bildefremviseren..

Noen som har noe forslag her?

 

I HATE it! Er det ingen mulighet å endre dette på? Det er så teit!

Skal være mulig å skjule dem med 3e parts filbehandler program.. du må sette dem som systemfiler eller skjult mener jeg.. men det er fullt mulig..

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Uff, nå er jeg mektig lei.. Knakk telefonen min i oktober, fikk ny i slutten av november, dette var jo da min egen feil. Den nye jeg fikk kom fra Sverige, noe som i og for seg ikke skulle være noe problem. Lurer på om jeg ikke fikk telefonen i posten 25. november. Siden den gang har den vært inne 4 ganger på reprasjon, og jeg får jo verken ny telefon eller pengene refundert.

 

# Slår seg av hvertfall tre-fire ganger daglig

# Mister signalstyrke/nettverk, må da slå av telefonen for å få tilbake dekningen

# Henger skikkelig, spesielt når jeg skriver SMS, og kun 1/3 del av meldingene blir faktisk sendt, resten havner i utboksen

# Det kan gå en dag uten at jeg får meldinger, og når jeg slår av og på telefonen har jeg plutslig 10 meldinger og 5 ubesvarte anrop

# Telefonen har problemer med å finne minnekortet, må ofte ta det inn og ut

# Øretelefonene suger en stor gang, det gjør forøvrig multimediaknappene også

# Batteriet begynte veldig bra i begynnelsen, men nå den siste stunden har jeg hatt fullt batteri og timen senere helt flatt

 

 

Og jada, jeg har hatt riktig firmwire innstalert, ingen tilleggsprogrammer utenom Gmail og jeg har fullt intruksjonsboken.

 

(Måtte bare syte litt og se om noen andre har hatt samme problem som meg, N-serien har skuffet meg dessverre..)

Lenke til kommentar

Uheldig der, Vegard.. Du kan jo prøve å reinstallere firmwaren samt formatere minnekortet? Men hvis du har kjøpt den fra en seriøs butikk, skal det være en smal sak å få igjen pengene. Hvis den er inne 3 ganger til reperasjon med samme symptomer, har man rett til enda en ny telefon eller refusjon av det du betalte for den.

Lenke til kommentar

Hvordan forandrer man hvilket ord man vil skal komme først i ordboken? "Dv" kommer alltid før "du" hos meg, selv om jeg har endret det til "du" hver gang det har forekommet, så automatisk skjer det i hvert fall ikke.

 

En annen ting jeg har irritert meg over, er at taleopptakeren "varierer volumet" på inspillingene automatisk. Dette gjør den rett og slett ubrukelig i de fleste tilfeller, og skulle gjerne likt å vite hvordan jeg slår dette av. Evt. tredjepartsprogramvare som er bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...