Gå til innhold

Vista Deskmod 2007


Anbefalte innlegg

Har begynt å dukke opp en del ganske ålreite VS til Vista om dagen.

Har du link eller kan du laste opp det bakgrunnsbildet du bruker der? :)

 

Etter masse styr uten å få egne visual themes til å virke la jeg ved en tilfeldighet til at det virket problemfritt nå.

 

 

 

Edit: La til skjermskudd av egen desktop.

 

Hvordan kan jeg endre til dette themet i Objectdock?

http://invaderjohn.deviantart.com/art/NV2-OD-88803619

 

Jeg får fint byttet til bakgrunnen, men har fortsatt ikoner i stedet for slik det er her.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har patcha disse filene, som jeg trengte. Men hvordan skal jeg få brukt det tema som jeg lasta ned?

 

Edit: Sto at jeg skulle "legge de patchede filene i %systemroot%\System32".. Hvor er de patchede filene, da? :p Også har jeg kalt noe som het noe med themes til themes.old osv.. Er på bærtur her nå, ass.

 

Edit 2: Nå trenger jeg serriøst hjelp her. Starta maskinen på nytt, og da kommer det opp at ingenting kan gjøres fordi "theme-blabla" ikke finnes.. Flott, faen jeg er dum. Har noen en løsning?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Helt vanlige tekst-ikoner. Tar 2 sek. å mekke i Photoshop, evt kan du finne de på deviantart.

Vel, da er det ikke noe problem lenger, jeg trodde nemlig det var en egen innstilling for å bruke tekst i stedet for ikoner. Takk for oppklaringen. :)

 

 

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Jeg har patcha disse filene, som jeg trengte. Men hvordan skal jeg få brukt det tema som jeg lasta ned?

 

Edit: Sto at jeg skulle "legge de patchede filene i %systemroot%\System32".. Hvor er de patchede filene, da? :p Også har jeg kalt noe som het noe med themes til themes.old osv.. Er på bærtur her nå, ass.

 

Edit 2: Nå trenger jeg serriøst hjelp her. Starta maskinen på nytt, og da kommer det opp at ingenting kan gjøres fordi "theme-blabla" ikke finnes.. Flott, faen jeg er dum. Har noen en løsning?

215649.jpeg

Bildet jeg har lastet opp:

Det er et program som lå inne i ei mappe. Programmet er sletta, og jeg klarer ikke å huske hva det het. Uansett: bildet vart ikke borte da jeg sletta programmet, så det er alt jeg har.

Det er et alternativ til det som du har drevet med. Som kan gjøre vista klar til modda themes på et øyeblikk. Brukte det da jeg prøvde meg fram med themes for litt sida. (mulig det krever en reboot..)

Lenke til kommentar

Bare de til alt det der? På oppgave linja og skrivebordet?

 

Kunne du ha listet opp hva du har brukt eller sendt meg PM med det der? Er jo fantastisk tema, et av de beste jeg har sett. Merk at jeg ikke har sett så mye deskmod da :p

 

Edit. Fant det ut, synd at MyColors Themes ikke er gratis utenom 2 stk.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...