Gå til innhold

Battlefield 2 spilles av idioter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er altså en klagetråd. Det er faktisk ufattelig mange imbesile idioter som spiller BF2 over internett. Enkelte ganger skulle man ganske enkelt ønske at det var dødsstraff for dumhet:

*Jeg durer rundt i en stridsvogn som ingeniør. Den blir skadet så jeg hopper ut for å reparere. Selv om det ikke er noen tvil om hva jeg driver med og at jeg helt åpenbart ikke står der med skiftenøkkelen for å være jævlig snill med en TOM stridsvogn, så er det alltid en m*therfucker som hopper inn og stikker av.

*Jeg spiller som spec-ops og rigger en bil med eksplosiver. Tydeligvis så fungerer alle dødninghodene som en slags drittmagnet, for det er ikke sjelden en jævel stikker av med bilen. Det ligger også til saken at jeg selvsagt blir straffet for teamkill når bombene blir skutt og kjerra sprenger. Løsning: Bare trykk av bomba når du finner det mest beleilig. Litt minuspoeng er det faenmeg verdt!

*Jeg sitter som co-pilot i et helikopter. Piloten klarer helt åpenbart ikke å styre helikopteret og vingler rundt som i pillerus. Jeg hopper ut i et fåfengt forsøk på å overleve. Helikopteret kræsjer i meg, alt sprenger og jeg får straffen for at piloten er dum i sin lille treskalle.

*En ufravikelig regel: Det er alltid de samme fisende snørrvalpene som tar flyene. Om de ikke på en mystifistisk måte spawner INNE i flyet, så er de så utrolig sta at de kan sitte å vente en hel jævla runde for at flyet skal spawne på nytt. Jeg kan legge til at det er ufattelig gøy å spille Operation Clean Sweep som ingeniør - gjerne i et ingeniørlag, og regelrett "baserape" MEC airfield. Stjel stridsvognen, minelegg flystripa og drep alle jævlene som camper for å få fly. Tror du ikke man kan kværke den samme noldusen 10 ganger på rad fordi han mangler de kognitive evner som kreves for å skjønne at kombinasjonen av en løpsk stridsvogn og minelagt rullebane betyr at man blir eid til helvete hver eneste gang man prøver å stikke av med flyet. Blir stridvognen skadet, er det jo bare å kjøre bak hangaren for å fikse den. Dette fungerer selvsagt ikke hvis motstanderen fungerer som lag, men det er jo aldri tilfellet.

Og nå skal ingen tro at jeg får dårlig samvittighet for å drive på sånn!

*Det er alltid noen som tror de har et slags VIP-kort til kjøretøy. Jeg gidder aldri - altså A-L-D-R-I å lage en stor sak av at noen tar et helikopter eller stridsvogn før meg. Det stoppet likevel ikke en annen på laget å plante eksplosiver på tårnet til stridsvognen jeg "lånte" av MEC. Jeg ble selvsagt straffet når han ble most av tårnet. Det var jo ikke så farlig, for han gjorde det samme igjen. Det var like før jeg fulgte etter ham, for å drepe han i de mest ubeleilige øyeblikkene kun for moro skyld! Slike er det forresten jævlig gøy å plage ved å følge etter dem og avsløre posisjonen med litt vill jihad-skyting. Idioter får straff som fortjent, og jeg har det ganske så artig.

*Regel: Et angrepshelikopter har alltid plass til hele laget. Nei, forresten - de som ligger an til å komme før deg er det jo bare å skyte i ryggen. Det er jo ikke noe problem å ta igjen tapte poeng når man sitter og måker sammen poeng siden man har magiske fingre som gjør at flyet blir usynlig, bombene selvstyrte og hver bombe tilsvarer 1/10 atombombe på 1MT. Igjen så er det "veteranflygere" som er jævlig gode, nettopp fordi de er drittunger.

*Det er kanskje bare jeg som har inntrykk av at motstanderen blir udødelig når han gjør en fancy judorull i lufta. Eller kanskje ikke udødelig, men alle kulene treffer!

*En commander skal alltid sitte i et fly eller helikopter. Det er noe alle må forstå. Og så er det svært viktig å drite i alle forespørsler etter forsyninger, UAV og kjøretøy.

*Selv om det er forståelig så er det ofte irriterende når jeg og en kompis skal voldta fienden sin base som Spec Ops, og en av klasse assault bestemmer seg for å bli med i helikopteret for å skyte litt rundt når vi helst ikke vil at noen skal skyte litt rundt.

*Det er også veldig effektivt å skyte på et helikopter med "small arms". Nei, det er det jo ikke. Man avslører posisjonen, helikopteret snur og skyter og dreper alt som beveger seg.

*Sitter man i sidedøren på Blackhawken må man alltid skyte med gattling-kanonen. Spesielt på fienden sine angrepshelikopter langt forbi effektiv rekkvidde, og som ikke har merket at det befinner seg en stakkars forsvarsløs blackhawk i området.

*På Wake island så har man et godt utgangspunkt hvis hele laget enten camper på carrier eller tror at det har noe for seg å være skarpskytter på øya med artilleri. Det gjør det ekstra lett å få fotfeste på øya.

Ser man bort ifra slike, små bagateller av den mindre hyggelige sorten så er Battlefield 2 ganske artig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm........ Først sier du at BF2 bare spillet av idioter, så kommer alle de klagene dine, å i slutten så sier du at dette er små bagateller å det er et ganske artig spill.

Dvs, du er en idiot.

Skrevet
Hmmmm........ Først sier du at BF2 bare spillet av idioter, så kommer alle de klagene dine, å i slutten så sier du at dette er små bagateller å det er et ganske artig spill.

Dvs, du er en idiot.

7985846[/snapback]

Irony is a form of speech in which the real meaning is concealed or contradicted by the words used. Irony involves the perception that things are not what they are said to be or what they seem. Dramatic irony lies in the audience's deeper perceptions of a coming fate, which contrast with a character's lack of knowledge about said fate. A common metaphor for using irony is to "have your tongue in cheek".

Er delvis enig med trådstarter.. kommer an på hvilke servere man spiller på ;)

Skrevet

Mye av dette har skjedd meg selv, men heldig vis finner jeg som oftest servere med "normale" folk. Var borti en sånn Wake Island server som du nevner, og det var et helvete å spille på. Ingen gadd å prøve, de bare campa på skipet.

Skrevet

Dvs, du er en idiot.

Du har absolutt null forståelse for ironi og sarkasme og viser liten grad av sosiale antenner, noe som lyser gjennom hele posten din.

Dvs, du er en idiot.

Skrevet (endret)

Jeg sluttet med BF2 for over ett halvt år siden. Jeg er egentlig ikke aggressiv av meg men kom ut av tellingen hvor mange ganger jeg slo alt jeg hadde i murveggen. BF2 er laget med teamwork i tankene, men alle er egosentrisk som faen når de spiller det hehe. Altså fienden min i spillet er jo ikke motstanderen, det er jo mer mine egne teammates som absolutt skal fucke opp for meg.

Seriøst det spillet må jeg bare holde meg unna, jeg blir så seriøst sint når jeg spiller det. Plagsomme animasjoner på figurene også som gjør at andre spillere virker ENDA mer irritabel enn normalt. Fy flate ! Glemmer ikke når jeg venter på fly så kommer 4-5 andre og prøver å dytte meg ut. Det må være det mest plagsomme noen kan gjøre, jeg ville heller vært torturert i 5 måneder enn å sitte og se på en ugly spillermodell prøve å dytte meg ut på verdens styggeste måte.

ROAARRGHH HYYYYYYYYYYYL JEG HATER BF2 ¤"#!"! FYYYYYYYYYYY FLAATE

Endret av Avean
Skrevet

Spillet er bra, men folk er håpløse til å spille team. Istedet for å fylle opp squad så skal alle ha en egen. Om man blir med i en squad så er leder aldri med som leder, men flyr rundt omkring og gir ingen ordre. Spillet hadde vært veldig mye bedre om folk hadde samarbeidet mer.

Skrevet

Enig med du! Hater sånne idioter som tror de er gode mens de ikke er det.

F.eks viss du sitter på i helikopter og han flyr bort til deserting area. Du dør mens han overlever og får ha helikopteret for seg selv.

Skrevet

Dvs, du er en idiot.

7985846[/snapback]

Det var nok sarkasme/ironi :D

Skrevet (endret)
Du har absolutt null forståelse for ironi og sarkasme og viser liten grad av sosiale antenner, noe som lyser gjennom hele posten din.

Dvs, du er en idiot.

7986288[/snapback]

Beklager om dere misforsto meg, men posten min var egentlig ironisk ment, vis dere misforsto meg så beklager eg.

Er ganske ny me Diskusjon.no så eg kan ikke dette her skikkelig enda=)

Beklager for at posten min virket negativ, skal tenke lengre en nasa mi neste gang eg poster.

Endret av Nesjabu
Skrevet (endret)

Helt totalt 1000000% enig, og det er ikke en smule bedre i BF 2142 egentlig heller. Har opplevd alt for mange ganger det du sikter til i den høyst morsomme posten din. :)

I tillegg er det et par ting til som får meg til å fly i flint som igjen går utover pult og tastatur.

Noe alle idioter er eksperter på er jo å stikke av med bilen/tanksen og gi regelrett faen i å stoppe om du så løper rett foran bilen når du kommer. Nei, da kjører de over deg og gir blanke, eller så nekter de å vente på deg når du roper for å sitte på. :hrm:

Har også opplevd for mange ganger å bli teamkilla fordi de absolutt på død og liv må ha det jævla helikopteret eller tanksen eller hva det nå skulle være før deg. Og i tillegg sier de da sorry bare for å understreke at det var et "uhell". Jeg gir da forøvrig bare punish tilbake eller dreper de senere. Det er INGENTING som tilfredstiller meg mer enn å drepe livskiten ut av folk på laget mitt som er så dumme at de skulle blitt kvalifisert i samme klasse som ei kaffebille når det kommer til iq og logisk tankegang. Sitter å ler og føler en intens godfølelse å ta hevn på jævlene.

I tillegg opplever jeg alt for ofte at medicer bokstavelig talt står på trynet ditt når du er dau, og ser på deg uten å bry seg det snev om å revive deg. De bare løper elegant over deg og bryr seg ikke det smule. Hater også folka som ikke skal slenge ut en medic/ammo pakke når du desperat trenger det. Om du så står foran de og roper medic eller skyter foran føttene på de, så står de bare og ser dumt forover som om du var luft. Av og til skyter jeg de i foten så de skal reagere, men da har de av og til fått panikk og dreper meg eller skyter meg tilbak i foten, herregud at det går an. Men da kommer min intense trang til å drepe de frem igjen, og jeg sitter da og gapskratter mens jeg blåser hue av de. Kall meg gjerne syk eller noe, men det er så tilfredstillende å blåse hue av slike idioter, det er en sann fornøyelse hver gang. :p

Har så mange eksempler men orker ikke å ramse opp alt her nå.

Kan ta et lite eksempel til da. Det er at folk ofte har en tendens til å ha en trang til å løpe foran meg når jeg ligger å skyter på fienden. Noen av kulene treffer da så klart idioten som skal løpe akurat der jeg skyter, og han dør da så klart noen ganger. jaja, tenker jeg, litt forbanna blir jeg jo, men når jeg i tillegg ser at han punisher så koker det over for meg iallefall. Gjett om jeg gleder meg til jeg treffer på han igjen da. mohahhah. Noen av idiotene har også en tendens til å løpe etter granatene av en eller annen bisarr grunn. Skulle tro de var dresserte bikkjer der de løper etter granatene mine og blir blåst til himmels. Og så må vi ikke glemme å gi meg punish for teamkill pga deres peanutthjerne.

edit: et par leifer her og der. :)

Endret av Brian_N
Skrevet

Bf2 er et artig spill, spesielt hvis man bruker noen av de modifiserte versjonene, men kan bli irriterende til tider av personer som man ikke orker. Husker en person som jeg ble innmari lei av i løpet av noen runder.

Begynte på Strike at Karkand, der jeg og en annen person i en squad stoppet 4-5 personer i ett forsøk å snike seg på høyresiden av muren. Endte att vi drepte alle, og jeg ble da annklaga for å ha vært rasistisk mot svarte og jøder.

På neste map, startet han opptil 3 vote-kicks mot meg, som endte dårlig alle gangene. I løpet av den tida minket serveren til 10 personer.

Var da en liten periode da lagene var 4-6, derav han var på minstelaget, og anklaget alle de andre for å ha "joined to win". Selv ble jeg irritert, og gikk over til hans lag, for å slippe maset hans.

Det første jeg gjorde når jeg kom til livet, var å skyte han i hodet med hagla, og skrive at jeg ikke hadde vært rasistisk mot hverken svarte eller jøder. han svarte da met "I only did that to get you kicked :)"

I løpet av neste runde, inviterte han meg til squaden sin, der jeg svarte nei, samtlig med svaret at jeg ikke hadde respekt for han lenger. Han fortsette med å invitere meg ca. 5 ganger løpet av kampen, samtidlig som han anklaget opptil flere spillere på serveren som rasistiske/hackere, samt å begynne vote kicks mot dem.

Skrevet (endret)
Jeg har en ting og si til deg. Begynn i klan.

7987792[/snapback]

Er helt enig! bf2 er et team basert spill og da må du jobbe som et team veit jo at battlefield.no har hatt noen ''bigwars'' eller hva de heter, der MÅ alle joine en squad, hvis de ikke gjør det blir de kasta ut fra servern.

BF2 er som fotball, du kan dra ut 11 spillere ut på bana og si de skal få ballen i mål, alle vil jo bare løpe etter ballen, ikke i noen formasjon eller noe, alt blir rot!

Men hvis du setter opp er lag og lager en formasjon og de sammarbeider vil det gå så mye bedre.

BF2 er konge!

Det må bare spilles riktig!

:thumbup:

Endret av SverreRatias
Skrevet

Jeg er evig glad for at jeg ikke er interessert i hverken helikopter eller tanks når jeg spiller BF2, for jeg ser de evige "slosskampene" som foregår rundt helipaden. Er sykt irriterende når laget ditt blir knust av motstanderne, bare pga det står 10stk og venter på at helikopteret skal spawne!

Noen ting som irriterer livet av meg med spillet er idioter som punished på teamkills som enten er uhell, eller 100% dems feil. Hater også at folk setter opp votes på enten kick eller mutiny minst 50 ganger i løpet av en runde. Og så folk som slenger opp votes på meg, uten å gi svar på hvorfor når jeg spør!

Jeg ser virkelig frem til Enemy Territory: Quake Wars, og håper devsa der har spilt BF2 før, og opplevd akkurat det folk klager over her, og fikser det. For DI/EA kommer aldri til å fikse BF2 virker det som!

Skrevet
Jeg er evig glad for at jeg ikke er interessert i hverken helikopter eller tanks når jeg spiller BF2, for jeg ser de evige "slosskampene" som foregår rundt helipaden. Er sykt irriterende når laget ditt blir knust av motstanderne, bare pga det står 10stk og venter på at helikopteret skal spawne!

Noen ting som irriterer livet av meg med spillet er idioter som punished på teamkills som enten er uhell, eller 100% dems feil. Hater også at folk setter opp votes på enten kick eller mutiny minst 50 ganger i løpet av en runde. Og så folk som slenger opp votes på meg, uten å gi svar på hvorfor når jeg spør!

Jeg ser virkelig frem til Enemy Territory: Quake Wars, og håper devsa der har spilt BF2 før, og opplevd akkurat det folk klager over her, og fikser det. For DI/EA kommer aldri til å fikse BF2 virker det som!

7992922[/snapback]

når kommer Enemy Territory: Quake Wars ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...